05.06.2017
Z przyjemnością informujemy o kolejnym ukończonym zadaniu w tym roku. Moskiewski salon marki Reserved, wykonany przez nas według nowego konceptu, znajdziemy w centrum handlowym Mega Belaya Dacha.
To kolejny salon Reserved według nowego konceptu, jaki wykonaliśmy dla grupy LPP, a zarazem następna udana zagraniczna współpraca z naszym klientem. Powierzchnia moskiewskiego sklepu wynosi 1620 mkw., a jego wnętrze jest przestrzenne i, zgodnie z nowym konceptem, przywołuje skojarzenia z minimalistyczną atmosferą loftu. Przypomnijmy, że wygląd salonu to zasługa biura projektowego Studio 1:1 z Gdańska. W oparciu o opracowany przez gdańskich architektów projekt, zespół Ergo Store wykonał i wdrożył do produkcji meble, które tworzą wnętrze nowych salonów Reserved.
Mega Belaya Dacha to największe obok londyńskiego Westfield i Forum w Istambule centrum handlowe w Europie. Moskiewski obiekt pozostaje bezkonkurencyjny pod względem ilości metrów kwadratowych oferowanych pod wynajem. Wewnątrz znajdziemy sklepy takich marek, jak Auchan, TopShop, H&M, Uniqlo, T.G.I. Fridays, Debenhams, MAC, IKEA, OBI, Media Markt, Kinostar, Cosmic, M.Video, Detsky Mir, Deti czy Decathlon. Gigantyczne centrum liczy ponad 350 sklepów.
Otwarcie salonu marki z portfolio grupy LPP w Mega Belaya Dacha zaplanowano na koniec maja.
Salon Reserved to kolejna realizacja Ergo Store w Mega Belaya Dacha oraz na terenie Rosji. Projekty, które mieliśmy przyjemność realizować znajdują się także w innych lokalizacjach w Moskwie, a także w Petersburgu, Nowosybirsku i innych miastach.
29.05.2025
Sklep stacjonarny powinien zapewnić dziś bogate doświadczenie zakupowe, wykraczające poza zwyczajny kontakt z produktami. W takim sklepie meble przestają być jedynie funkcjonalnymi elementami ekspozycji - stają się multisensorycznymi punktami kontaktu z marką, angażującymi wszystkie zmysły klientów.
22.05.2025
W erze popularności zakupów online, fizyczne sklepy przechodzą zmiany. Jednym z kierunków jest ewolucja w kierunku przestrzeni społecznych, gdzie klienci mogą się spotykać i nawiązywać relacje. Ten trend wymaga zupełnie nowego podejścia do projektowania mebli sklepowych i elementów wyposażenia.