07.11.2016

Nowy salon Reserved w Monachium zrealizowany przez Ergo Store

Przy popularnej monachijskiej promenadzie handlowej Kaufingerstrasse pod numerem 5 znajdziemy nowy salon firmowy Reserved. Wykonany według nowego konceptu salon marki należącej do grupy LPP wdrożyła firma Ergo Store.

Kaufingerstrasse to monachijska ulica, która może się pochwalić największym rocznym obrotem handlowym w Niemczech. Monachijczycy, jak i większość Niemców, szczególnie upodobali sobie zakupy w sklepach rozmieszczonych przy handlowych promenadach, alejach czy pasażach. Odwiedzając Kaufingerstrasse mogą oni również skorzystać z oferty mieszczących się w sąsiedztwie ekskluzywnych domów handlowych oraz butików rozpoznawalnych na całym świecie marek. W tej okolicy odnajdziemy również imponujący salon firmowy flagowej marki grupy LPP, Reserved. Salon został otwarty w połowie września 2016 r..

Przygotowanie wyposażenia sklepu dla grupy LPP

– Sklep, który wykonaliśmy dla grupy LPP liczy 3,5 tys. mkw i zajmuje cztery piętra. To drugi po gdańskiej Morenie salon Reserved, który powstał według nowego konceptu, wdrożonego w maju tego roku – wyjaśnia Izabella Węgrzyn, wiceprezes Ergo Store.

Nowy koncept salonów Reserved łączy nowoczesne trendy z naturalnymi materiałami. Opływowe kształty i struktury wykonane ze stali przeplatają się z elementami wykonanymi z kamienia, na przykład z marmuru. Wnętrze z powodzeniem przykuwa oko klienta.

– Projekt był bardzo złożony i zarazem prestiżowy. Monachijska realizacja to jak dotąd największa jednoetapowa inwestycja realizowana przez naszą firmę. Jesteśmy dumni, że mogliśmy współpracować z grupą LPP przy tym projekcie – dodaje Izabella Węgrzyn.

Warto wspomnieć, że w ostatnim czasie firma Ergo Store wykonała dla grupy LPP zaawansowane logistycznie produkcje w mieście Barnaul na terenie Kraju Ałtajskiego.

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testNeuroestetyka w sklepach stacjonarnych: Jak nauka o mózgu zmienia projektowanie mebli sklepowych?
    zobacz więcej

    08.05.2025

    Neuroestetyka w sklepach stacjonarnych: Jak nauka o mózgu zmienia projektowanie mebli sklepowych?

    Neuroestetyka, interdyscyplinarna dziedzina łącząca neuronaukę z teorią projektowania, zmienia sposób, w jaki tworzymy meble sklepowe w 2025 roku.

    testBiophilic design w sklepach stacjonarnych - blog Ergo Store
    zobacz więcej

    02.05.2025

    Biophilic design w przestrzeniach handlowych: Naturalne elementy poprawiające doświadczenie zakupowe

    W erze zakupów online, fizyczne sklepy muszą zaoferować klientom coś więcej niż tylko produkty – tworzyć niezapomniane doświadczenia. Biophilic design to jeden z trendów, który może zmieniać współczesne przestrzenie handlowe. Na czym polega?

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków