23.02.2017

Od drewnianych palet po marynarskie liny. Ciekawe pomysły na wyposażenie sklepu

Wiele piszemy na blogu Ergo Store na temat dobrego wyposażenia sklepu i zasad, którymi kieruje się branża retail projektując przestrzenie handlowe. Warto jednak wiedzieć, jak mniej konwencjonalne, niebanalne elementy wyposażenia mogą dopełnić wizerunku marki.

Dobre wyposażenie nie musi oznaczać projektowej nudy i przewidywalności. Uwzględniając charakter marki, można niekiedy pozwolić sobie na odważniejsze formy ekspozycji asortymentu. Poniżej prezentujemy klika rozwiązań, które mogą posłużyć za inspirację.

Marynarskie liny

W prostocie siła. Lina może posłużyć nie tylko wilkom morskim, ale i shopfitterowi ze świeżym spojrzeniem na projektowanie przestrzeni handlowej. Marynarska lina słusznie kojarzy się z siłą i wytrzymałością. Można ją zatem wykorzystać do podwieszania stojaków z ubraniami czy pojedynczych stylizacji i akcesoriów, redukując tym samym liczbę manekinów.

Perforowane płyty pilśniowe

Wielu może je kojarzyć z rozwiązań stosowanych przez największe marki sportowe, jak Nike. Można nimi pokryć ściany sklepu, umocować w nich haki, wieszaki lub mini półki, które z powodzeniem sprawdzą się przy ekspozycji obuwia czy akcesoriów. Zastosowań jest jednak o wiele więcej. Z pewnością warto wypróbować to rozwiązanie.

Drabiny

Rozwiązanie nieoczywiste, ale warte uwagi jeśli nasza marka ma nieco mniej oficjalny charakter i jest skierowana do tych klientów, którzy lubią być czasem zaskakiwani. Podwieszona w pozycji poziomej drabina z powodzeniem może posłużyć za wieszak. Najlepiej sprawdzą się tu dobrej jakości drewniane drabiny – będą kojarzyć się z solidnością. To jeden z niedrogich, a wciąż świeżych sposobów na dodanie indywidualności naszej marce.

Europalety

Europalety zyskały aprobatę u niektórych retailerów z branży odzieżowej. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że to hipsterskie rozwiązanie, kojarzone z alternatywnymi butikami, ale trudno odmówić, że prezentuje się ono świeżo i ciekawie także w sieciowych sklepach odzieżowych. Jest to także niedroga forma ekspozycji asortymentu. Warto przyjrzeć się temu bliżej!

Rury, belki, liny

W skrócie: podwieszona ekspozycja. To również prosty, ale robiący wrażenie sposób na zaprezentowanie asortymentu odzieżowego. Wystarczy zamontować wysoko belkę, dźwigar lub inny element, z którego spuścimy liny lub linki, na których zawisną ubrania z naszej kolekcji. Pamiętajmy, asortyment powinien być eksponowany na wysokości ludzkiego oka, najlepiej na jasnym (białym, pastelowym) tle. Efekt będzie świeży i z pewnością zyska uwagę klienta.

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testKolejna w 2025 r. seria produkcji Ergo Store dla More & More w Niemczech
    zobacz więcej

    24.04.2025

    Kolejna w 2025 r. seria produkcji Ergo Store dla More & More w Niemczech

    Marzec i kwiecień 2025 przyniosły kolejną serię produkcji Ergo Store dla marki More & More w Niemczech. Tym razem pracowaliśmy w miastach Bawarii i Dolnej Saksonii, takich jak Augsburg, czy Rosenheim.

    testJak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?
    zobacz więcej

    17.04.2025

    Jak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?

    Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.  

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków