26.06.2017
Sklep ekskluzywnej marki Palmers w Pradze to kolejny zagraniczny projekt, który zrealizowała nasza ekipa. Jest to pierwszy salon Palmers w Czechach, a jego koncept wymagał zastosowania niestandardowych wykończeń i materiałów, co było dla nas dodatkowym wyzwaniem.
Wnętrze salonu Palmers w Pradze liczy 85 mkw. i powinno przyciągnąć uwagę każdego, kto ceni oryginalne i wysmakowane rozwiązania w przestrzeniach handlowych.
– W środku znajdziemy m.in. postarzane lustra na frontach szaf, imponującą rozmiarem ramę z drewna dębowego i eleganckiej stali ottone w złotawym odcieniu czy ścianę ze szkła z zatopionym lnem w środku (tzw. textil wall). Atutem jest urocza i klimatyczna przymierzalnia, która mile zaskakuje wszystkie klientki sklepu – wylicza Ewa Marek, New Business Manager Ergo Store. Całości dopełniają imitacja tekstylnego wykończenia tylnej ściany i stołów oraz wykonana ze szczególną dbałością o wykończenia kasa. Uwagę przyciąga także duża przeszklona witryna, korespondująca z sąsiednimi starymi kamieniczkami ulicy Havirskiej.
Palmers to austriacka marka, która posiada w swojej ofercie luksusową bieliznę oraz stroje kąpielowe dla kobiet i mężczyzn. Ma też długą historię – istnieje od 1914 roku i cieszy się popularnością na rynku zachodnioeuropejskim. Sklep w Pradze jest pierwszym sklepem marki Palmers w Czechach.
Zainteresowanym podpowiemy, że salon marki Palmers znajdziemy pod adresem Havirska 5. Sklep jest otwarty codziennie od 10 rano.
O kolejnych realizacjach dla marki Palmers będziemy informować na bieżąco.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.