02.12.2016
Z przyjemnością informujemy, że firma Ergo Store wyprodukowała salon marki Mohito według nowego konceptu. Sklep znajdziemy w Galerii Zelenopark, kompleksie handlowym w mieście Zelenograd w Rosji.
Mohito to jedna z marek należących do naszego klienta – Grupy LPP. W Zelenogradzie wyprodukowaliśmy salony wszystkich pięciu marek Grupy LPP: Reserved, CROPP, Sinsay, House oraz Mohito. Spośród nich, salon marki Mohito otrzymał nowy, odmieniony wygląd.
Sklep wykonano według konceptu podkreślającego elegancję marki. Klienci z pewnością zauważą, że koncept wystroju oparto na grze światła i cienia: jasny środek salonu otoczono ciemniejszą strefą. W nowym koncepcie pojawiły się również specjalne wyspy, służące do ekspozycji ekskluzywnych kolekcji. – Nacisk kładziemy także na Złotą i Ekskluzywną Linię, której modne ubrania i dodatki wykonane będą z materiałów o wysokiej jakości, takich jak jedwab, zamsz i kaszmir – wyjaśnia wiceprezes i dyrektor finansowy Grupy LPP Przemysław Lutkiewicz.
Ogromny kompleks handlowy Zelenopark mieści się w Zelenogradzie w obwodzie moskiewskim i jest jednym z najnowszych i największych tego typu centrów w Rosji. Otwarta w marcu 2015 r. galeria liczy 110 tys. m2 i zajmuje 76 hektarów. Wyprodukowany przez Ergo Store sklep Mohito w Zelenoparku liczy zaś 431,60 m kw. Sklep został otwarty w maju 2016 r.
W Zelenoparku znajdziemy osiemnaście sklepów odzieżowych i obuwniczych, w tym salony marek należących do grupy Inditex: Zara, Pull& Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius oraz Oysho.
Przypomnijmy, że w ostatnim kwartale Ergo Store wyprodukowało również salon flagowej marki Grupy LPP – Reserved, przygotowany według nowego konceptu. Imponujący sklep znajdziemy w Monachium przy promenadzie handlowej Kaufingerstrasse.
24.04.2025
Marzec i kwiecień 2025 przyniosły kolejną serię produkcji Ergo Store dla marki More & More w Niemczech. Tym razem pracowaliśmy w miastach Bawarii i Dolnej Saksonii, takich jak Augsburg, czy Rosenheim.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.