02.12.2016

Salon Mohito według nowego konceptu wyprodukowany przez Ergo Store

Z przyjemnością informujemy, że firma Ergo Store wyprodukowała salon marki Mohito według nowego konceptu. Sklep znajdziemy w Galerii Zelenopark, kompleksie handlowym w mieście Zelenograd w Rosji.

Mohito to jedna z marek należących do naszego klienta – Grupy LPP. W Zelenogradzie wyprodukowaliśmy salony wszystkich pięciu marek Grupy LPP: Reserved, CROPP, Sinsay, House oraz Mohito. Spośród nich, salon marki Mohito otrzymał nowy, odmieniony wygląd.

Sklep wykonano według konceptu podkreślającego elegancję marki. Klienci z pewnością zauważą, że koncept wystroju oparto na grze światła i cienia: jasny środek salonu otoczono ciemniejszą strefą. W nowym koncepcie pojawiły się również specjalne wyspy, służące do ekspozycji ekskluzywnych kolekcji. – Nacisk kładziemy także na Złotą i Ekskluzywną Linię, której modne ubrania i dodatki wykonane będą z materiałów o wysokiej jakości, takich jak jedwab, zamsz i kaszmir – wyjaśnia wiceprezes i dyrektor finansowy Grupy LPP Przemysław Lutkiewicz.

Ogromny kompleks handlowy Zelenopark mieści się w Zelenogradzie w obwodzie moskiewskim i jest jednym z najnowszych i największych tego typu centrów w Rosji. Otwarta w marcu 2015 r. galeria liczy 110 tys. m2 i zajmuje 76 hektarów. Wyprodukowany przez Ergo Store sklep Mohito w Zelenoparku liczy zaś 431,60 m kw. Sklep został otwarty w maju 2016 r.

W Zelenoparku znajdziemy osiemnaście sklepów odzieżowych i obuwniczych, w tym salony marek należących do grupy Inditex: Zara, Pull& Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius oraz Oysho.

Przypomnijmy, że w ostatnim kwartale Ergo Store wyprodukowało również salon flagowej marki Grupy LPP – Reserved, przygotowany według nowego konceptu. Imponujący sklep znajdziemy w Monachium przy promenadzie handlowej Kaufingerstrasse.

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testSześć trendów w handlu detalicznym na 2025 r.
    zobacz więcej

    09.01.2025

    Sześć trendów w handlu detalicznym na 2025 r.

    Rozwój technologii, rosnące znaczenie zrównoważonego rozwoju oraz zmieniające się preferencje klientów to najważniejsze czynniki, które kształtują przyszłość handlu detalicznego. Prezentujemy główne trendy, wyzwania i możliwości, które mogą wpłynąć na branżę w 2025 roku.

    testNowe produkcje Ergo Store dla grupy LPP w Polsce
    zobacz więcej

    02.01.2025

    Nowe produkcje Ergo Store dla grupy LPP w Polsce

    Sklepy Sinsay w parkach handlowych w Świdnicy i Zamieniu to kolejne ukończone projekty Ergo Store. Przeczytaj wpis i zobacz efekt naszej pracy!✅

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków