23.01.2019

Salon Reserved w krakowskiej Bonarce przygotowany przez Ergo Store

Przebudowany salon Reserved w centrum handlowym Bonarka w Krakowie to jedna z produkcji, którą przygotowaliśmy dla grupy LPP pod koniec 2018 r.

Odnowiony salon powstał w wyniku połączenia dwóch istniejących wcześniej sklepów tej marki – męskiego oraz oferującego kolekcję damską i dziecięcą. Nowy, dwupoziomowy salon ma powierzchnię 2374 m kw. Ekipa Ergo Store była odpowiedzialna za produkcję mebli, ich transport oraz montaż, który zakończyliśmy 8.12.2018 r. Sklep uwzględnia założenia odświeżonego konceptu sklepów Reserved,  który obejmuje m.in. podwyższenie ekspozycji ściennej, rozjaśnienie wnętrza, a także akcentowanie przestrzeni poprzez specjalne podesty umieszczane pod zestawami mebli.  Dodatkowo, w ramach projektu wyprodukowaliśmy m.in. nowe parawany witrynowe, które w salonie spełniają rolę separatorów między strefami.

Aranżacja i wyposażenie sklepu w galerii handlowej Bonarka

Centrum handlowe Bonarka w Krakowie zbudowane na terenie dawnych zakładów chemicznych, istnieje od 2009 r.  Na powierzchni handlowej wynoszącej 91 tys. m kw. znajduje się ok. 270 sklepów, wśród nich salony naszych klientów takich jak CCC i Levi’s,  a także pozostałych marek z grupy LPP – Mohito, Sinsay, House oraz Cropp. Klienci Bonarki mogą też zrobić zakupy w sklepach TK Maxx, H&M, New Yorker czy w salonach marek należących do grupy Inditex – Zara, Pull & Bear, Stradivarius i Bershka.

Salon Reserved w krakowskiej Bonarce był naszą kolejną polską produkcją dla grupy LPP w tym roku. Wcześniej wykonaliśmy m.in. trzy sklepy w centrum handlowym Platan w Zabrzu. Ponadto, wspierając międzynarodową ekspansję LPP, przygotowaliśmy dotychczas sklepy różnych marek grupy w takich krajach jak Rosja, Niemcy, Serbia czy Węgry.

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testJak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?
    zobacz więcej

    17.04.2025

    Jak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?

    Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.  

    testJak wybrać firmę do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku?
    zobacz więcej

    10.04.2025

    Jak wybrać firmę do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku?

    Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę. 

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków