13.04.2017

Salon Reserved w Silesii wyprodukowany przez Ergo Store

W Silesia City Center w Katowicach otwarto salon Reserved według nowego konceptu. Odmienione wnętrze sklepu to efekt kolejnej udanej współpracy naszej firmy z grupą LPP.

Jasne, przestrzenne wnętrza i minimalistyczne wyposażenie salonu to cechy charakterystyczne nowego konceptu marki Reserved – „light loft”. Ma ono przywoływać ducha poprzemysłowych wnętrz, które zyskały drugie życie.

Autorem nowego konceptu salonów Reserved jest biuro projektowe Studio 1:1. W oparciu o projekt gdańskiego biura, Ergo Store wykonało i wdrożyło do produkcji meble, które odnajdziemy we wnętrzu salonu.Wcześniej, według nowego konceptu wdrożyliśmy także m.in. salon Reserved w Galerii Morena w Gdańsku.

Wyprodukowany przez Ergo Store w katowickim Silesia City Center, salon liczy 2 392 mkw. i został otwarty w połowie lutego. Znajdziemy w nim m.in. „Young Fashion Lab” – najmłodszą linię odzieżową w kolekcji Reserved, skierowaną do młodzieży i ludzi lubiących niezobowiązujący styl, stawiający na wygodę – twarzą tej linii jest Brooklyn Beckham, syn znanego brytyjskiego piłkarza, Davida.

Mieszczący się przy ul. Chorzowskiej 107 Silesia City Center to największa galeria handlowa na Śląsku. Obiekt liczy86 tys. m²i mieści się w nim ponad 300 sklepów, z których ponad sto stanowią salony polskich i zagranicznych marek odzieżowych. Centrum odwiedza15 milionów osób rocznie.

Salon Reserved znajduje się na poziomie 0, w lokalu nr 146.W centrum mieszczą się również salony pozostałych czterech marek z portfolio grupy LPP: Cropp, House, Sinsay oraz MOHITO. Zapraszamy na zakupy!

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testKolejna w 2025 r. seria produkcji Ergo Store dla More & More w Niemczech
    zobacz więcej

    24.04.2025

    Kolejna w 2025 r. seria produkcji Ergo Store dla More & More w Niemczech

    Marzec i kwiecień 2025 przyniosły kolejną serię produkcji Ergo Store dla marki More & More w Niemczech. Tym razem pracowaliśmy w miastach Bawarii i Dolnej Saksonii, takich jak Augsburg, czy Rosenheim.

    testJak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?
    zobacz więcej

    17.04.2025

    Jak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?

    Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.  

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków