20.07.2018
Latem 2018 r. ekipa Ergo Store powróciła na Bałkany by dla grupy LPP przygotować salon Reserved w chorwackim Zadarze.
Położony nad Morzem Adriatyckim Zadar to piąte co do wielkości miasto Chorwacji, chętnie odwiedzane przez turystów. W chorwackich przewodnikach bywa stawiane na równi z Dubrownikiem i Wenecją. Galeria handlowa Supernova Zadar, w której mieści się nowy salon Reserved, zlokalizowana jest na obrzeżach miasta, z dala od zabytkowego centrum i nadmorskiego bulwaru. W położonym przy ul. Akcije Maslenica obiekcie mieszczą się sklepy wielu popularnych marek odzieżowych, takich jak m.in. C&A, H&M, Springfield czy pakiet salonów grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear).
Przygotowany przez nas salon Reserved jest dostępny dla klientów Supernova Zadar od 11 lipca. Jego powierzchnia wynosi ponad 1,7 tys. m kw. Zakres prac Ergo Store obejmował produkcję mebli, ich transport oraz montaż, który przeprowadziliśmy w drugiej połowie czerwca.
Salon Reserved w Zadarze to kolejna w ostatnim czasie produkcja Ergo Store dla grupy LPP na Bałkanach. Wiosną tego roku przygotowaliśmy salony Reserved i Sinsay w serbskim mieście Vršac. Sklepy tych dwóch marek znajdziemy też w miejscowości Lazarevac w Serbii – przygotowaliśmy je we wrześniu 2017 r.
Wśród naszych ostatnich produkcji dla grupy LPP, warto wspomnieć również o nowym salonie marki Reserved w największym centrum handlowo-rozrywkowym na Podkarpaciu – Millenium Hall w Rzeszowie. Odświeżony i powiększony do powierzchni 1,9 tys. m kw. salon został otwarty 20 czerwca. Ekipa Ergo Store odpowiedzialna była za produkcję mebli, transport oraz montaż (przeprowadziliśmy go przełomie maja i czerwca). O kolejnych produkcjach będziemy informować.
05.06.2025
Do listy tegorocznych produkcji Ergo Store dla marki More & More dołączył sklep w prestiżowym domu towarowym Maestra House w Pradze.
29.05.2025
Sklep stacjonarny powinien zapewnić dziś bogate doświadczenie zakupowe, wykraczające poza zwyczajny kontakt z produktami. W takim sklepie meble przestają być jedynie funkcjonalnymi elementami ekspozycji - stają się multisensorycznymi punktami kontaktu z marką, angażującymi wszystkie zmysły klientów.