Home » Blog » Salon Sinsay w nowym koncepcie przygotowany przez Ergo Store

06.06.2018

Salon Sinsay w nowym koncepcie przygotowany przez Ergo Store

Kolejny projekt dla grupy LPP za nami. Tym razem w Centrum Handlowym Janki po raz pierwszy mieliśmy okazję przygotować salon Sinsay według nowego konceptu. W tym samym centrum wyprodukowaliśmy też salony Reserved i House.

Autorem nowego konceptu Sinsay jest Studio 1:1 z Gdańska. W odświeżonych salonach najmłodszej marki z grupy LPP dominuje biel, a wiodącym materiałem jest  stal, uzupełniona dodatkami wykonanymi z drewna bukowego i sklejki.

Zakres prac podczas wyposażenia sklepu odzieżowego

Zakres prac Ergo Store w przypadku wszystkich trzech sklepów grupy LPP obejmował produkcję mebli, ich dostawę oraz montaż, który zakończył się na początku poprzedniego miesiąca. Salony zostały otwarte 23 maja.

Znajdziemy je w nowej części rozbudowywanego obecnie Centrum Handlowego w Jankach pod Warszawą. W ramach modernizacji, której zakończenie planowane jest na Wielkanoc 2019 r., centrum wzbogaci się o 21 tys. m kw. powierzchni handlowej, stając się jednym z największych centrów handlowych w kraju.  Wśród nowych najemców, oprócz grupy LPP, znajdzie się również grupa Inditex, właściciel takich marek jak m.in. Zara, Bershka czy Pull&Bear, a także takie brandy jak m.in. Rossmann, CCC, Superpharm czy Home&You.

Grupa LPP jest stałym klientem Ergo Store, dla której wykonujemy projekty zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Wspierając międzynarodową ekspansję grupy, mieliśmy do tej pory przyjemność pracować w takich krajach jak Rosja, Niemcy, Słowacja czy Węgry. Jedną z ostatnich produkcji były też salony Reserved i Sinsay w serbskim mieście Vršac. O kolejnych projektach będziemy informować.

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testShopfitting i jego wpływ na sprzedaż w sklepie stacjonarnym
    zobacz więcej

    26.09.2024

    Shopfitting i jego wpływ na sprzedaż w sklepie stacjonarnym

    Przestrzeń sklepu stacjonarnego to nie tylko miejsce sprzedaży produktów. To wizytówka marki, element budujący doświadczenia klientów oraz kluczowy czynnik wpływający na wyniki sprzedażowe.

    testEwolucja przestrzeni komercyjnych na przykładzie marki Sinsay
    zobacz więcej

    19.09.2024

    Ewolucja przestrzeni komercyjnych na przykładzie marki Sinsay

    Wygląd i wyposażenie przestrzeni komercyjnych ulega w ostatnich latach znaczącym zmianom, które są odzwierciedleniem panujących obecnie trendów. Prześledźmy te zmiany na przykładzie marki odzieżowej Sinsay z portfolio naszego stałego klienta - grupy LPP.

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków