Home » Blog » Salon Tallindera w Lublinie wykonany przez Ergo Store

09.03.2016

Salon Tallindera w Lublinie wykonany przez Ergo Store

Nowy salon marki Tallinder wykonany przez Ergo Store otwarto w Tarasach Zamkowych  w Lublinie. To pierwszy w tym regionie salon tej marki premium, należącej do naszego klienta – grupy LPP.

Pierwszy sklep Tallindera otwarto w lutym br. Galerii Bałtyckiej w Gdańsku.  Salon w Lublinie jest pierwszym wykonanym przez Ergo Store. We wnętrzu, kojarzącym się ze strefą lounge, postawiono na naturalne komponenty: kamień oraz barwione atramentem drewno. Liczący  409 metrów  kwadratowych salon zlokalizowany jest na parterze nowo otwartego centrum handlowego Tarasy Zamkowe.

– Przygotowanie konceptu salonu, który byłby spójny z naszymi założeniami, a jednocześnie odpowiadał potrzebom klientów z kategorii premium było dla nas dużym wyzwaniem […] Idea jaka nam przyświecała, to sprawić, żeby klienci czuli się u nas wyjątkowo – wyjaśniał niedawno na łamach Elle Julian Chmielewski, brand manager grupy LPP, do której należą również marki Reserved, House, Mohito, Cropp i Sinsay.

Średnia powierzchnia salonów Tallindera, które zostaną otwarte w 2016 r. wynosi nieco ponad 450 mkw. Na marzec i kwiecień zaplanowano otwarcie sklepów w Bydgoszczy, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu oraz Gdyni. Docelowo ma powstać ok. 30 salonów nowej marki, skierowanej do klientów powyżej 30. roku życia, którzy cenią jakość materiału i minimalistyczny charakter kroju.

Z grupą LPP z powodzeniem współpracujemy już od kilku lat. Nasze realizacje obejmują salony wszystkich marek z portfolio LPP, zarówno w Polsce jak i za granicą. Poprzednie realizacje Ergo Store dla grupy LPP to m.in. salon Reserved w Abu Dhabi oraz w Kuwejcie.

Czytaj również

test
zobacz więcej

21.04.2021

Shopper marketing – jak wpływać na decyzje klienta sklepu stacjonarnego?

Shopper marketing to działania prowadzone wobec klienta przed podjęciem przez niego decyzji o zakupie. Jest komplementarny wobec marketingu sensorycznego, który oddziałuje na podświadomość klientów oraz ich zmysły. Celem shopper marketingu jest przekształcenie konsumenta w shoppera, przy jednoczesny

test
zobacz więcej

16.04.2021

Nowy salon Sinsay w Moskwie przygotowany przez Ergo Store

Pierwszy kwartał 2021 r. zamykamy informacją o nowej produkcji na rosyjskim rynku. Sklep Sinsay to kolejny projekt wykonany dla naszego wieloletniego klienta, grupy LPP.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.