05.09.2018
Wyprodukowane przez nas sklepy znajdziemy w kilku lokalizacjach w Polsce, a także w Serbii.
Na końcowym etapie znajduje się obecnie produkcja salonów w Centrum Handlowym Forum Gliwice oraz w BIG Shopping Center w Novym Sadzie w Serbii. CH Forum jest jednym z największych takich obiektów w województwie śląskim. Znajdziemy w nim m.in. sklepy wszystkich marek z portfolio naszego klienta, grupy LPP: Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp. Inne marki obecne w centrum to m.in. H&M, New Yorker, czy Quiosque. Powierzchnia odświeżonego sklepu CCC wynosi 1300 m kw. Zakres prac Ergo Store przy tym projekcie obejmuje produkcję mebli, transport oraz montaż, który zaplanowano na 14 września.
Zbliżone ramy czasowe ma projekt prowadzony przez nas w Novym Sadzie w Serbii. Lokalizacja sklepu CCC to BIG Shopping Center – międzynarodowa sieć, która w Serbii prowadzi trzy sklepy, a na całym świecie – blisko 60. Wśród marek odzieżowych obecnych w centrum znajdziemy dwie z grupy LPP – Reserved i Sinsay, a także m.in. C&A, Tom Tailor, H&M czy LC Waikiki. Zakres prac Ergo Store był taki sam jak w Gliwicach i obejmował produkcję mebli, ich transport oraz montaż, który został przeprowadzony 4 września.
Obydwa sklepy CCC zostały przygotowane zgodnie z nowym, obowiązującym od 2017 r. konceptem marki. Odświeżone sklepy CCC mają szerokie wejście oraz otwartą, w pełni przeszkloną witrynę z ekranami LED. Przestrzeń podzielona jest na sekcje produktowe, m.in. damską, męską, dziecięcą, sportową i akcesoriów. Dominującym materiałem jest metal.
Sklepy w Gliwicach i Novym Sadzie nie były pierwszymi produkcjami, w których wykorzystaliśmy nowy koncept marki. Wcześniej został on użyty w Krakowie w Centrum Handlowym M1. Odświeżony salon CCC o powierzchni 1100 m kw. został tam otwarty w maju 2018 r. W tym samym miesiącu został też uruchomiony salon CCC w Szczawnie Zdroju, k. Wałbrzycha.
CCC to polska firma, która jest największym producentem obuwia i najszybciej rosnącą spółką obuwniczą w Europie. Grupa posiada ponad 850 salonów w 16 krajach oraz własną fabrykę butów skórzanych. W bogatym portfolio ma ponad 20 brandów, w tym m.in. sztandarową markę Lasocki, oferującą obuwie skórzane oraz sportową Sprandi.
Foto: facebook.com/M1Krakow/
09.01.2025
Rozwój technologii, rosnące znaczenie zrównoważonego rozwoju oraz zmieniające się preferencje klientów to najważniejsze czynniki, które kształtują przyszłość handlu detalicznego. Prezentujemy główne trendy, wyzwania i możliwości, które mogą wpłynąć na branżę w 2025 roku.
02.01.2025
Sklepy Sinsay w parkach handlowych w Świdnicy i Zamieniu to kolejne ukończone projekty Ergo Store. Przeczytaj wpis i zobacz efekt naszej pracy!✅