Showroom marki More & More w Helsinkach to kolejna produkcja Ergo Store w Skandynawii.
More & More wybrało stolicę Finlandii na lokalizację swojego siódmego zagranicznego showroomu. Jest on częścią centrum handlowego, w którym obok More & More swoją ofertę prezentują marki takie jak Pep, RUT & CIRCLE, Renaissance, Street One i Bessie Jeans.
Ergo Store było odpowiedzialne za produkcję i transport mebli. Do ich przygotowania zostały wykorzystane materiały takie jak czarna stal gorącowalcowana, czarne płyty MDF oraz lakierowane bezbarwnie płyty OSB. Transport odbył się w połowie marca.
Niemiecka marka odzieżowa More & More specjalizuje się w damskiej odzieży, łączącej elegancję z wygodą. Oferuje bluzki, sukienki, swetry, spodnie i akcesoria wykonane z wysokiej jakości materiałów. Początki marki sięgają 1982 roku kiedy Karl-Heinz Mohr otworzył pierwszy sklep pod tą nazwą w Monachium. Dziś More & More ma swoje sklepy na kilkunastu rynkach zagranicznych, pozostając wciąż firmą rodzinną. Dotychczasowa współpraca Ergo Store z tym producentem obejmowała m.in. wykonanie serii shop-in-shopów w Niemczech oraz salonu monobrandowego w Pradze. Oprócz sklepów odzieżowych, mieliśmy również przyjemność przygotować dla More & More stoiska na prestiżowe targi mody Berlin Panorama, w tym na jej dwie ostatnie edycje.
Przypomnijmy, że Skandynawia to ważny punkt na mapie realizacji Ergo Store. Projekty, które przeprowadziliśmy dotychczas w tej części Europy to m.in. salony marki LEE w norweskich miastach Algard oraz Vetsby oraz produkcje dla marek Dockers i Levi’s w Danii. O kolejnych projektach będziemy informować.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.