24.03.2017
Pierwszy kwartał 2017 r. to kolejne realizacje Ergo Store dla naszego klienta, grupy LPP. Tym razem mieliśmy przyjemność wyprodukować odmienione wnętrze showroomu Reserved w Warszawie.
Nowy koncept systemu mebli i zabudów przyściennych, odmieniony wygląd architektoniczny sklepu, sufitu oraz witryn – to wszystko odnajdziemy w showroomie Reserved przy ul. Chmielnej 25 w Warszawie. Istniejący od 2015 r. salon otrzymał nowy, odświeżony wygląd, wyprodukowany przez naszą firmę. To kolejna realizacja dla grupy LPP, wykonana zgodnie z nowym konceptem marki, który zaprezentowano w zeszłym roku. Wzorcowy salon według nowego projektu został otwarty w Galerii Morena w Gdańsku w maju 2016 r. Koncept objął też m.in. opracowanie na nowo elementów wizerunku marki oraz identyfikacji stref.
We wnętrzu showroomu po metamorfozie ważną rolę odgrywa światło. Duża, dobrze oświetlona powierzchnia pozwala klientom na swobodną wędrówkę po salonie i dostęp do całego asortymentu. Całość przywołuje ducha skandynawskiego designu: w showroomie znajdziemy sporo elementów drewnianych. Istotną rolę odgrywają również rośliny. Całość wywołuje uczucie lekkości, podkreśla też nowoczesny, podążający z duchem trendów charakter marki.
W otwarciu warszawskiego showroomu Reserved uczestniczyły znane postaci show businessu i mody, jak Maja Hyży, Joanna Horodyńska, Paulina Krupińska czy Michał Piróg. O wydarzeniu poinformowały takie media, jak „VIVA!”, „Harper’s Bazaar” czy „Elle”.
Warto wspomnieć, że grupa LPP zapowiedziała, że w 2017 r. marka Reserved ma wkroczyć na nowe rynki. W drugim kwartale roku zostanie otwarty pierwszy sklep marki na Białorusi, zaś na trzeci kwartał zapowiedziano otwarcie salonu w Belgradzie w Serbii. Czwarty kwartał przyniesie nowe sklepy w Kazachstanie.
Firma Ergo Store posiada doświadczenie w zakresie produkcji i wdrażania projektów showroomów. Jednym z przykładów jest realizacja prototypowego salonu marki Dockers w nowym koncepcie. Showroom Dockers’a, marki należącej do grupy Levi Strauss, został zaprezentowany na Sales Launch w Kopenhadze w grudniu 2015 r.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.