15.01.2016
Grupa LPP, właściciel marek Reserved, House, Mohito, Cropp i Sinsay poszerza swoje portfolio o kolejną markę. Tallinder skierowany będzie do klienta zamożnego, ceniącego minimalizm i najwyższej jakości materiały. Pierwszy salon Tallindera zostanie otwarty w Gdańsku.
„Rozwijanie portfolio i otwieranie się na nowe grupy klientów, obok dynamicznej rozbudowy sieci dystrybucji, jest kluczem do sukcesu – mówi Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny za nową markę. Prace nad nową marką trwały półtora roku. Opracowano nie tylko pierwsze kolekcje, ale i koncept salonu. Określono też dokładnie grupę docelową: osoby powyżej 30. roku życia, którym w ubiorze bliska jest zasada „less is more”.
„Nasza najnowsza propozycja adresowana jest do klientów ceniących elegancję i najwyższą jakość. Szukamy zatem powierzchni handlowych w najbardziej prestiżowych lokalizacjach” – dodaje Hubert Komorowski. Podkreśla, że rodzimy rynek LPP zna najlepiej, dlatego to w Polsce otwarte zostaną pierwsze salony Tallindera.
Pierwszy salon Tallindera zostanie otwarty w Gdańsku. W marcu oraz kwietniu br. zaplanowano otwarcie sklepów w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu oraz Gdyni. Trwają także poszukiwania najbardziej odpowiedniej dla Tallindera lokalizacji w Warszawie.
Jakie wnętrze będą miały sklepy Tallindera? Będzie ono korespondować z charakterem marki. Jak informuje LPP, wizyta w salonie będzie okazją, by kupić ubrania i dodatki, ale również by zrelaksować się w strefie lounge czy przejrzeć magazyny i albumy o sztuce, designie, modzie oraz architekturze. Wnętrza sklepów wyróżniać będą naturalne materiały – kamień i barwione atramentem drewno.
Nad wieloma z polskich, jak i międzynarodowych realizacji LPP czuwała firma Ergo Store. Wyposażyliśmy m.in. pierwszy salon Reserved w Recklinghausen w Niemczech (galeria handlowa Palais Vest), który został otwarty we wrześniu 2014 r. Kolejne realizacje dla LPP w Niemczech znajdziemy w miastach takich jak Mannheim, Wuppertal i Kaiserslautern oraz Aachen.
Wspieramy grupę również na Bliskim Wschodzie. Najnowsze realizacje Ergo Store dla grupy LPP to m.in. salon Reserved w Abu Dhabi, którego otwarcie odbędzie się w tym miesiącu oraz Marina Plaza w Kuwejcie.
Nasze doświadczenie w realizacji zleceń w odległych lokalizacjach daje gwarancję terminowości produkcji i sprawnej logistyki. Mamy doświadczenie w pracy w otwartym, międzynarodowym środowisku.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.