15.05.2019
Moskwa, Petersburg i Kaliningrad – to rosyjskie miasta, w których w ostatnich tygodniach wykonaliśmy nowe sklepy marki Etam.
Na szczególną uwagę zasługuje salon w centrum handlowym Columbus w Moskwie ze względu na swoje ponadstandardowe rozmiary. Zabudowy mają tu wysokość 5,10 m, a sufit znajduje się na wysokości 6 m. Ergo Store odpowiadało za produkcję mebli, a także ich transport do stolicy Rosji. Moskiewski sklep został otwarty z końcem kwietnia 2019 r.
Rozmiary salonu Etam idą w parze z rozmachem zlokalizowanej na obrzeżach Moskwy, galerii Columbus. Jej powierzchnia wynosi aż 277 tys. m kw., a wewnątrz znajdziemy ok. 300 sklepów i 25 restauracji. Obecni są tu już inni nasi klienci – grupa LPP ze wszystkimi, pięcioma markami (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House), a także Levi’s i Wrangler. W centrum Columbus można też zrobić zakupy w sklepach popularnych marek, takich jak m.in. H&M, Pull&Bear czy Zara.
Galeria Europa w Kaliningradzie to obiekt dużo mniejszy od Columbusa, jednak jego główną zaletą jest lokalizacja – ścisłe centrum stolicy obwodu kaliningradzkiego. Swój sklep prowadzi tu już inny nasz klient – Levi’s, a także popularne marki takie jak Guess, Mango, Bershka czy Pull&Bear. Sklep Etam dołączył do nich w połowie kwietnia. Ekipa Ergo Store była odpowiedzialna za produkcję mebli.
Trzecia lokalizacja w Rosji to centrum handlowe Europolis w Petersburgu, gdzie sklep Etam został otwarty najwcześniej, bo już w marcu 2019 r. Ekipa Ergo Store była odpowiedzialna za produkcje mebli oraz transport, a salon jednego z czołowych europejskich producentów bielizny sąsiaduje tu z takimi markami jak H&M, Mango, Tomy Hillfiger, czy Zara.
Wymienione sklepy były naszymi kolejnymi produkcjami dla marki Etam w Rosji. W 2018 r. mieliśmy okazję dwukrotnie przygotować salony francuskiego producenta bielizny w Petersburgu. Ponadto, na początku tego roku przygotowaliśmy flagowy salon Etam w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie.
Etam to francuska marka z ponad stuletnią tradycją, stawiająca na jakość tworzonych produktów – bielizny, strojów kąpielowych, rajstop oraz odzieży sportowej. Misją marki jest pomaganie kobietom w cieszeniu się wolnością i niezależnością. Etam stawia na swobodny i jednocześnie zmysłowy francuski styl. O naszych kolejnych produkcjach dla tej marki będziemy informować.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.