27.04.2023
Spośród salonów Sinsay i Cropp, zwraca uwagę ten pierwszy, za sprawą pokaźnej powierzchni wynoszącej 1,5 tys. m kw. – to jeden z największych salonów tej marki jaki mieliśmy okazję przygotować.
Większa powierzchnia oznacza, że sklep może pomieścić większą ilość produktów, a to oznacza również większy wybór dla klientów. Dzięki dużej przestrzeni, zakupy w takim sklepie są też z pewnością wygodniejsze. Nie bez znaczenia jest również wpływ na lokalną społeczność – do obsługi większego sklepu potrzeba więcej pracowników, a przez to powstaje więcej miejsc pracy.
Salon Sinsay, który wyprodukowaliśmy w miejscowości Nova Pazova w Serbii liczy aż 1 501 m kw. Obok przygotowanego ostatnio salonu tej marki w Tesanj w Bośni i Hercegowinie, to jeden z największych sklepów Sinsay jaki mieliśmy okazję przygotować.
Sklep znajdziemy w nowo otwartym centrum handlowym Big – dziesiątym obiekcie tej sieci w Serbii, w której swoje sklepy prowadzą takie marki jak m.in. LC Waikiki, New Yorker, czy Jysk. BIG Shopping Center to wiodąca grupa w branży nieruchomości z Izraela, w ostatnim czasie lokująca swoje strategiczne aktywa w Europie Wschodniej i na Bałkanach. W 2022 r. grupa weszła również na polski rynek, pozyskując centra handlowe w Andrychowie i Lubinie.
Big Nova Pazova rozpoczęło działalność 23 marca 2023 r. i wtedy też zostały otwarte przygotowane przez nas sklepy Sinsay i Cropp. W przypadku obydwu marek, zajmowaliśmy się produkcją mebli, transportem oraz montażem, który prowadziliśmy w dn. 9-15 marca.
Były to nasze kolejne projekty dla grupy LPP na Bałkanach. Od 2022 nasza współpraca z trójmiejską firmą przebiega bardzo intensywnie, a efektem są kolejne sklepy w Serbii, Bośni i Hercegowinie i Chorwacji. W ostatnich miesiącach był to m.in. salon Sinsay w serbskim mieście Smederevo, czy sklep tej samej marki w Brčko w Bośni i Hercegowinie.
W ciągu wielu lat współpracy, dla trójmiejskiej firmy prowadziliśmy również projekty w takich krajach jak Węgry, Niemcy, Finlandia, Czechy, Rumunia, Bułgaria, Grecja i Polska.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.