Grupa LPP wchodzi na kolejny zagraniczny rynek. Trójmiejska firma zdecydowała się otworzyć w Finlandii sklepy wszystkich pięciu marek grupy. Ich produkcją zajmuje się Ergo Store, a pierwszy etap projektu – montaż sklepów Reserved i Mohito już za nami.
Mall of Tripla to galeria handlowa połączona z apartamentowcami w samym centrum stolicy Finlandii, której otwarcie planowane jest na październik 2019 r. Już obecnie centrum może pochwalić się podpisaniem umów najmu na ponad 90% dostępnej powierzchni handlowej. Wśród najemców znajdziemy takie marki jak Skechers, H&M, czy Mango.
Trójmiejska grupa LPP zdecydowała się uruchomić w tym miejscu sklepy wszystkich swoich pięciu marek – Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House. W pierwszym etapie projektu nasza firma przygotowała salony Reserved i Mohito, których łączna powierzchnia wynosi ok. 4 tys. m kw, podczas gdy wszystkie pięć salonów zajmie ponad 6, 5 tys. m kw. Ekipa Ergo Store odpowiada za produkcję mebli, ich transport oraz montaż, który w przypadku sklepów Reserved i Mohito trwał od 19 sierpnia do 6 września 2019 r. Otwarcie wszystkich pięciu salonów planowane jest na 17 października 2019 r.
Finlandia to już 25 zagraniczny rynek, na którym obecna jest grupa LPP i kolejny, na którym mieliśmy okazję pracować z naszym stałym klientem. Wiosną tego roku przygotowaliśmy pierwsze sklepy trójmiejskiej firmy w Bośni i Hercegowinie. Na liście naszych tegorocznych realizacji znalazły się również pierwsze produkcje dla LPP w Bułgarii. Wspierając międzynarodową ekspansję LPP, pracowaliśmy dotychczas również w takich krajach jak Rosja, Niemcy, Serbia, Słowacja, Czechy, Węgry, a także Zjednoczone Emiraty Arabskie.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.