Home » Blog » Spotkajmy się na targach EuroShop!

11.02.2020

Spotkajmy się na targach EuroShop!

W lutym 2020 r. Ergo Store po raz kolejny zaprezentuje się na prestiżowych targach Euroshop w Düsseldorfie.

Dlaczego warto powierzyć nam zaprojektowanie i wyprodukowanie sklepu?

W jaki sposób nasze rozwiązania mogą  skutecznie wspierać wizerunek marki? Jak przebiega proces produkcyjny i współpraca z klientem na poszczególnych etapach projektu? Dla kogo do tej pory pracowaliśmy? Zapraszamy do rozmowy podczas targów Euroshop w Düsseldorfie, które odbędą się w dn. 16-20 lutego 2020 r. Nasze stoisko ma numer A72 i będzie je można znaleźć w hali nr 12.

Stoisko zostało tym razem zaprojektowane w minimalistycznym koncepcie i przygotowane z wykorzystaniem naturalnych materiałów. I tak, podłogę, ladę i elementy ścienne (w tym mapę Europy z zaznaczoną Polską) wykonaliśmy ze sklejki sosnowej.

W wydzielonej strefie do rozmów nasi goście będą mogli obejrzeć próbki materiałów stosowanych w naszych produkcjach, takich jak stal, siatka cięto ciągniona, drewno, czy płyty pleksi. W tej strefie znajdą się też rośliny doniczkowe w przygotowanych specjalnie stalowych donicach.

Na zewnętrznym rogu stoiska znajdzie się kolumna, w którą wbudowany został ekran dotykowy, na którym goście targów będą mogli obejrzeć multimedialną prezentację Ergo Store. Stoisko będzie wyposażone również w dwa dodatkowe ekrany, umieszczone na ścianie głównej i w strefie do rozmów.

Zwieńczeniem górnej części stoiska będzie 9 metrowy logotyp Ergo Store podwieszony do sufitu hali targowej i wykonany z lakierowanej na biało siatki cięto ciągnionej podświetlanej w technologii LED.

EuroShop – Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów

EuroShop to najważniejsza i największa impreza branży retail na świecie. Wydarzenie organizowane jest co trzy lata, a nad całością koncepcji czuwa EHI Retail Institute – niemiecki think tank dla branży retail, istniejący od 1951 r.

Nasza firma miała swoje stoisko również podczas poprzedniej edycji targów w 2017 r. Wydarzenie przyciągnęło wówczas 2,368 wystawców z 61 krajów, a olbrzymie hale Messe Düsseldorf zwiedziło 113,000 gości.  Głównymi tematami był coraz prężniej rozwijająca się digitalizacja branży retail, szyte na miarę rozwiązania z obszaru omnichannel oraz postępująca personalizacja doświadczenia zakupowego.

Ciekawych rozmów i tematów z pewnością nie zabraknie również w tym roku.

Do zobaczenia na EuroShop!

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testJak wyglądał proces produkcji outletu Dockers przez Ergo Store we Włoszech?
    zobacz więcej

    07.06.2023

    Jak wyglądał proces produkcji outletu Dockers przez Ergo Store we Włoszech?

    Outlety są popularne na całym świecie, oferują klientom możliwość zakupu wysokiej jakości produktów w obniżonych cenach. Jest to niezwykle kuszące dla osób, które chcą oszczędzać, nie rezygnując z jakości.

    testJak wykorzystywać technologie AR i VR w sklepach stacjonarnych? Blog Ergo Store
    zobacz więcej

    31.05.2023

    Jak wykorzystywać technologie AR i VR w sklepach stacjonarnych?

    Sklepy stacjonarne, które chcą utrzymać swoją konkurencyjność, coraz częściej wykorzystują innowacyjne rozwiązania, takie jak rozszerzona rzeczywistość (AR) i wirtualna rzeczywistość (VR), aby zapewnić swoim klientom unikalne i interaktywne doświadczenia zakupowe.

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
    Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.