W lutym 2020 r. Ergo Store po raz kolejny zaprezentuje się na prestiżowych targach Euroshop w Düsseldorfie.
W jaki sposób nasze rozwiązania mogą skutecznie wspierać wizerunek marki? Jak przebiega proces produkcyjny i współpraca z klientem na poszczególnych etapach projektu? Dla kogo do tej pory pracowaliśmy? Zapraszamy do rozmowy podczas targów Euroshop w Düsseldorfie, które odbędą się w dn. 16-20 lutego 2020 r. Nasze stoisko ma numer A72 i będzie je można znaleźć w hali nr 12.
Stoisko zostało tym razem zaprojektowane w minimalistycznym koncepcie i przygotowane z wykorzystaniem naturalnych materiałów. I tak, podłogę, ladę i elementy ścienne (w tym mapę Europy z zaznaczoną Polską) wykonaliśmy ze sklejki sosnowej.
W wydzielonej strefie do rozmów nasi goście będą mogli obejrzeć próbki materiałów stosowanych w naszych produkcjach, takich jak stal, siatka cięto ciągniona, drewno, czy płyty pleksi. W tej strefie znajdą się też rośliny doniczkowe w przygotowanych specjalnie stalowych donicach.
Na zewnętrznym rogu stoiska znajdzie się kolumna, w którą wbudowany został ekran dotykowy, na którym goście targów będą mogli obejrzeć multimedialną prezentację Ergo Store. Stoisko będzie wyposażone również w dwa dodatkowe ekrany, umieszczone na ścianie głównej i w strefie do rozmów.
Zwieńczeniem górnej części stoiska będzie 9 metrowy logotyp Ergo Store podwieszony do sufitu hali targowej i wykonany z lakierowanej na biało siatki cięto ciągnionej podświetlanej w technologii LED.
EuroShop to najważniejsza i największa impreza branży retail na świecie. Wydarzenie organizowane jest co trzy lata, a nad całością koncepcji czuwa EHI Retail Institute – niemiecki think tank dla branży retail, istniejący od 1951 r.
Nasza firma miała swoje stoisko również podczas poprzedniej edycji targów w 2017 r. Wydarzenie przyciągnęło wówczas 2,368 wystawców z 61 krajów, a olbrzymie hale Messe Düsseldorf zwiedziło 113,000 gości. Głównymi tematami był coraz prężniej rozwijająca się digitalizacja branży retail, szyte na miarę rozwiązania z obszaru omnichannel oraz postępująca personalizacja doświadczenia zakupowego.
Ciekawych rozmów i tematów z pewnością nie zabraknie również w tym roku.
Do zobaczenia na EuroShop!
07.06.2023
Outlety są popularne na całym świecie, oferują klientom możliwość zakupu wysokiej jakości produktów w obniżonych cenach. Jest to niezwykle kuszące dla osób, które chcą oszczędzać, nie rezygnując z jakości.
31.05.2023
Sklepy stacjonarne, które chcą utrzymać swoją konkurencyjność, coraz częściej wykorzystują innowacyjne rozwiązania, takie jak rozszerzona rzeczywistość (AR) i wirtualna rzeczywistość (VR), aby zapewnić swoim klientom unikalne i interaktywne doświadczenia zakupowe.