Czternaście sklepów w centrach największych miast Holandii – to jedna z ostatnich produkcji dla naszego stałego klienta – marki Levi’s.
Pod koniec ubiegłego roku przygotowaliśmy dla Levi’sa specjalny projekt we współpracy z siecią domów towarowych De Bijenkorf. Przedsięwzięcie objęło produkcję czternastu sklepów w największych holenderskich miastach – Amsterdamie, Rotterdamie, Hadze, Eindhoven, Maastricht oraz Utrechcie. Wszystkie sklepy zlokalizowane są w De Bijenkorf – ekskluzywnej sieci domów towarowych, działającej w centrach holenderskich miast. W sklepach sieci można znaleźć bogatą ofertę marek premium takich jak Calvin Klein, Hugo Boss czy Ralph Lauren. Założona w 1870 r. sieć prowadzi obecnie w Holandii siedem domów towarowych – w każdym z nich przygotowaliśmy dwa sklepy Levi’sa (damski i męski). Wszystkie z nich to SISy (shop-in-shops) o powierzchni między 35 a 40 m2. Projekt był dużym wyzwaniem logistycznym ponieważ produkcja sklepów odbywała się w zbliżonym czasie. Wszystkie montaże obyły się pod koniec października 2017 r.
Sklepy zostały przygotowane w oparciu o szczegółowo opracowany koncept marki. Do produkcji zostały użyte materiały takie jak drewno, sklejka, stal i szkło. Dodajmy, że realizacje projektów przestrzeni handlowych sygnowanych marką Levi’s muszą spełniać liczne standardy ekologiczne i zrównoważonego rozwoju, a materiały posiadać odpowiednie ekologiczne certyfikaty.
Współpraca Ergo Store z marką Levi’s ma charakter długofalowy. Oprócz opisywanego projektu w Holandii, w 2017 r. przygotowaliśmy sklepy w takich krajach jak m.in. Niemcy, Dania, Francja, Hiszpania, Włochy, Rumunia, Węgry, Ukraina, Chorwacja, Serbia i Polska. Współpraca z legendarnym producentem jeansów będzie kontynuowana również w tym roku.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.