Za nami kolejna produkcja w Rosji, kolejna w Petersburgu i kolejna dla marki Etam.
Wyprodukowany przez nas sklep francuskiego producenta bielizny znajdziemy w Centrum Handlowym Mega Parnas. Zlokalizowane na obrzeżach miasta centrum, mieści sklepy wielu popularnych marek, wśród nich naszych klientów – Levi’sa, a także Cropp i Mohito z grupy LPP. Ponadto klienci centrum mogą nabyć najnowsze kolekcje takich producentów jak H&M, Mango, Oysho czy Pull&Bear.
Zakres prac Ergo Store przy tym projekcie obejmował produkcję mebli oraz transport. Warto wspomnieć, że częścią prac logistycznych związanych z transportem było przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, potrzebnej m.in. do przeprowadzenia odprawy celnej. Byliśmy również odpowiedzialni za nadzorowanie montażu, który został wykonany przez lokalną ekipę.
Salon w Centrum Handlowym Mega Parnas to kolejna nasza tegoroczna produkcja dla marki Etam w Petersburgu. W kwietniu przygotowaliśmy w tym mieście salon w galerii handlowej przy Ligowskim Prospekcie.
Jednak Petersburg to nie jedyne miasto, w którym ostatnio pracowaliśmy dla tej marki. Przygotowany przez nas sklep francuskiego producenta bielizny znajdziemy również w rozbudowywanym obecnie podwarszawskim centrum handlowym Janki. W przypadku tego projektu, nasza ekipa była odpowiedzialna za produkcję mebli, ich transport oraz montaż. Prace zakończyliśmy na początku sierpnia 2018 r.
Etam to francuska marka z ponad stuletnią tradycją, stawiająca na jakość tworzonych produktów – bielizny, strojów kąpielowych, rajstop oraz odzieży sportowej. Misją marki jest pomaganie kobietom w cieszeniu się wolnością i niezależnością. Etam stawia na swobodny i jednocześnie zmysłowy francuski styl. O kolejnych produkcjach dla tej marki będziemy informować.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.