Po raz drugi mieliśmy okazję przygotować w stolicy Węgier salon Reserved – flagowej marki z portolio naszego stałego klienta – grupy LPP.
Nowy salon jest częścią centrum handlowego Budaörs Tesco, zlokalizowanego przy Kinizsi utca, w centralnej części miasta. Obok spożywczego hipermarketu, znajdziemy tam sklepy kilku znanych marek, w tym naszego klienta, grupy CCC, a także m.in. Orsay i H&M.
Wyprodukowaliśmy całe umeblowanie liczącego 1988 m kw. salonu Reserved, zorganizowaliśmy również transport mebli z Polski do Węgier oraz przeprowadziliśmy montaż, który zakończył się na początku października. Warto zaznaczyć, że mimo stałej współpracy z grupą LPP, część mebli wykonywaliśmy po raz pierwszy, co wiąże się z przeprowadzonym niedawno liftingiem konceptu sklepów Reserved. Jego założeniem jest m.in. rozjaśnienie salonu, a także akcentowanie przestrzeni poprzez podesty umieszczone pod zestawami mebli.
Salon został otwarty 11 października. Klienci znajdą w nim ubrania z najnowszej kolekcji jesień/zima, którą promuje efektowna kampania reklamowa z udziałem polskiej aktorki Joanny Kulig oraz francuskiej influencerki, Jeanne Damas.
Jak już wspominaliśmy, sklep w Budaörs Tesco to już drugi salon flagowej marki grupy LPP, przygotowany przez nas w stolicy Węgier. Latem 2017 r. wykonaliśmy salon w Centrum Handlowym Pólus. Nasza pierwszą produkcją dla grupy LPP na Węgrzech był zaś salon Reserved w mieście Pecz, który przygotowaliśmy w 2016 r. Wspierając międzynarodową ekspansję naszego stałego klienta, pracowaliśmy również w krajach takich jak Rosja, Niemcy czy Serbia. Dla grupy LPP regularnie prowadzimy również projekty w Polsce, wśród ostatnich produkcji znalazły się m.in. sklepy kilku marek z grupy wykonane w Krakowie oraz Zabrzu. O szczegółach poinformujemy wkrótce na blogu.
25.04.2024
Lista naszych projektów dla marki Dockers datowanych na 2024 r. powiększyła się o salon w centrum handlowym BAB2 we francuskim Anglet.
18.04.2024
Sklepy stacjonarne to dla marek zajmujących się e-commerce sposób na zwiększenie rozpoznawalności, a także możliwość zaoferowania bogatszego doświadczenia zakupowego w ramach sprzedaży wielokanałowej - omnichannel.