30.01.2018

Ergo Store po raz kolejny na targach Panorama Berlin

Ergo Store kolejny raz wzięło udział w jednych z najważniejszych targów mody w Europie. Nasza firma przygotowała stoisko dla marki More&More. Berlińska impreza była też okazją do licznych spotkań, obserwacji i inspiracji.

Rozrastające się z edycji na edycję wydarzenie odbywa się na terenie ExpoCenter City w Berlinie, udostępniając wystawcom 45,5 tys. metrów kwadratowych powierzchni. W dniach 16-18 stycznia 2018 r. przestrzeń tę zagospodarowały bardziej lub mniej znane marki odzieżowe, które prezentowały swoje najnowsze kolekcje. Znalazło się też miejsce dla nowych projektantów i start-upów.

Przygotowanie stoiska przez Ergo Store dla More&More na targi mody

Jednym ze stałych bywalców Panoramy jest specjalizująca się w damskiej odzieży, niemiecka marka odzieżowa More&More. Po raz kolejny mieliśmy okazję przygotować dla niej stoisko na targi. Cieszymy się, że nasza współpraca z More&More przy okazji berlińskiego wydarzenia staje się już niemal tradycją. Stoiska poszczególnych firm odzieżowych były ciekawym polem do obserwacji i inspiracji. Pomysłowe wykorzystanie rozmaitych materiałów, kształtów i kolorów po raz kolejny udowodniło, że w branży modowej forma ekspozycji kolekcji jest równie istotna co sam produkt.

Panorama Berlin to największe i najbardziej liczące się targi modowe na terenie niemieckojęzycznych krajów oraz jedne z najważniejszych w Europie. Styczniowa edycja odbywała się pod hasłem „Shaping identities”. Trzymając rękę na pulsie najnowszych trendów, organizatorzy przygotowali specjalną sekcję poświęconą zastosowaniu nowoczesnych technologii w branżach retail i fashion. Pod hasłem „Fashion tech solutions” dyskutowano m.in. o relacjach między handlem online i offline oraz mobilnych płatnościach.

Kolejna edycja Panorama Berlin już w lipcu. Na pewno nie zabraknie na niej firmy Ergo Store. Do zobaczenia!

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testLuksusowy minimalizm w przestrzeniach handlowych: mniej znaczy więcej
    zobacz więcej

    15.05.2025

    Luksusowy minimalizm w przestrzeniach handlowych: mniej znaczy więcej

    Luksusowy minimalizm - trend, który jest odpowiedzią na nadmierny konsumpcjonizm i przesyt rzeczy, znajduje swoje odzwierciedlenie również w projektowaniu przestrzeni handlowych.

    testNeuroestetyka w sklepach stacjonarnych: Jak nauka o mózgu zmienia projektowanie mebli sklepowych?
    zobacz więcej

    08.05.2025

    Neuroestetyka w sklepach stacjonarnych: Jak nauka o mózgu zmienia projektowanie mebli sklepowych?

    Neuroestetyka, interdyscyplinarna dziedzina łącząca neuronaukę z teorią projektowania, zmienia sposób, w jaki tworzymy meble sklepowe w 2025 roku.

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków