26.04.2019

Kolejny sklep Levi’sa w Pradze przygotowany przez Ergo Store

Nasza współpraca z marką Levi’s nie zwalnia tempa. Jednym z jej ostatnich efektów jest sklep w centrum handlowym Arkady Pankrac w Pradze.

To jedno z największych i jednocześnie najmłodszych centrów handlowych w Pradze, o powierzchni 40 000 m kw. Swoje sklepy prowadzą tu dwaj inni nasi klienci – marki CCC i More & More.  Ponadto na trzech poziomach centrum znajdziemy wiele prestiżowych marek modowych, takich jak Gant, Calvin Klein, Pierre Cardin, czy Coccinelle, czy tych bardziej popularnych w rodzaju H&M, Promod, Zara czy Pull & Bear.

Salon Levi’sa to sklep monobrandowy z damską i męską kolekcją legendarnej marki. Ekipa Ergo Store była odpowiedzialna za produkcję mebli, ich transport oraz montaż, który wykonaliśmy w drugiej dekadzie lutego 2019 r. Do produkcji mebli użyliśmy materiałów takich jak drewno, sklejka, stal i szkło. W ramach projektu przygotowaliśmy też specjalne grafiki do witryn, które są częścią zabudowy ściennej. Warto wspomnieć, że częścią sklepu jest tzw. tailor unit – specjalne stanowisko, przy którym można skorzystać z usług krawieckich. Sklep został otwarty dla klientów 1 marca 2019 r.

Salon w Arkády Pankrác to nasza kolejna w ostatnim czasie produkcja dla marki Levi’s w stolicy Czech. Pod koniec 2018 r. przygotowaliśmy sklep monobrandowy w centrum handlowym Nový Smíchov. Na mapie naszych produkcji dla tej amerykańskiej marki znajdziemy również takie europejskie miasta jak Rzym, Mediolan, Paryż, Budapeszt, Bukareszt, Glasgow czy Madryt. Wśród obecnie prowadzonych projektów są nowe sklepy w Hiszpanii, Grecji, Niemczech, na Ukrainie i w Polsce. Wybrane produkcje opiszemy wkrótce na blogu.

Czytaj również

Salon Sinsay w Pradze przygotowany przez Ergo Store
zobacz więcej

16.07.2019

Salon Sinsay w Pradze przygotowany przez Ergo Store

Kolejna zagraniczna produkcja dla grupy LPP za nami. Tym razem przygotowaliśmy salon marki Sinsay w centrum handlowym Černý Most w Pradze.

How to build a positive customer experience in a stationary store?
zobacz więcej

11.07.2019

Jak budować pozytywne doświadczenie klienta w sklepie stacjonarnym?

Doświadczenie zakupowe klienta sklepu stacjonarnego jest kształtowane przez wiele czynników, których wpływ na wrażenia z wizyty w sklepie jest równie istotny jak oferowane produkty. Opisujemy kilka takich elementów.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.