16.04.2019

Outlet Levi’sa w Salonikach przygotowany przez Ergo Store

Nasza współpraca z marką Levi’s owocuje kolejnymi projektami. Jednym z nich jest outlet przygotowany w greckich Salonikach.

Projekty dla marki Levi’s, z którą współpracujemy od lat, zaprowadziły nas już do kilku stolic, a także innych wyjątkowych miejsc niemal w całej Europie. Przykładem mogą być Saloniki – miejsce o niezwykle bogatej, sięgającej czasów starożytnych historii, obecnie drugie co do wielkości miasto Grecji.

Sklep o powierzchni 100 m kw. mieści się w centrum Mega Outlet w Pilei na przedmieściach Salonik. W łatwy sposób mogą się do niego dostać zarówno mieszkańcy historycznego miasta (odległość  od centrum to ok. 10 km), jak również obywatele Macedonii i innych krajów bałkańskich. Port lotniczy Saloniki-Macedonia dzieli od tego miejsca zaledwie 3,5 km. Mega Outlet to prawdziwy raj dla miłośników zakupów. Na powierzchni 15 tys. m kw. znajdą oni 92 sklepy z ofertą 400 czołowych marek odzieżowych i lifestyle’owych, a większość produktów jest dostępna w atrakcyjnych, obniżonych cenach.  Znajdziemy tu takie brandy jak m.in. Lacoste, Adidas, czy Replay.

Zakres prac Ergo Store przy przygotowywaniu outletu Levi’sa obejmował produkcję mebli, ich transport oraz montaż, który przeprowadziliśmy w połowie marca 2019 r. Sklep został otwarty 6 kwietnia.

Była to nasza kolejna produkcja dla marki Levi’s w Grecji. Na początku ubiegłego roku wykonaliśmy dwa męskie sklepy typu shop in shop w Atenach. Ponadto, dla amerykańskiej marki przygotowywaliśmy dotychczas sklepy w takich krajach jak m.in. Niemcy, Dania, Holandia, Francja, Hiszpania, Włochy, Rumunia, Węgry, Ukraina, Chorwacja, Serbia i Polska.

Czytaj również

Salon Sinsay w Pradze przygotowany przez Ergo Store
zobacz więcej

16.07.2019

Salon Sinsay w Pradze przygotowany przez Ergo Store

Kolejna zagraniczna produkcja dla grupy LPP za nami. Tym razem przygotowaliśmy salon marki Sinsay w centrum handlowym Černý Most w Pradze.

How to build a positive customer experience in a stationary store?
zobacz więcej

11.07.2019

Jak budować pozytywne doświadczenie klienta w sklepie stacjonarnym?

Doświadczenie zakupowe klienta sklepu stacjonarnego jest kształtowane przez wiele czynników, których wpływ na wrażenia z wizyty w sklepie jest równie istotny jak oferowane produkty. Opisujemy kilka takich elementów.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.