Franchise Expo 2016 to kolejna impreza branżowa, w której uczestniczyło w tym roku Ergo Store.
Targi odbywały się od 20 do 23 marca w paryskim Porte de Versailles. W poprzednich latach impreza gromadziła średnio ponad 450 franczyzodawców reprezentujących niemal 90 zróżnicowanych branż, od sektora finansowego poprzez HORECA po rozpoznawalne na międzynarodowych rynkach marki odzieżowe. To na paryskich targach, które odbywają się już od ponad trzydziestu lat, nawiązuje się dziś najwięcej biznesowych relacji między franczyzodawcami a franczyzobiorcami we Francji. Obecność Ergo Store na Franchise Expo była obowiązkowa.
Wśród tegorocznych wystawców znaleźli się m.in. Calzedonia, Carrefour, Lee, Esprit, Geox, Mango i Parfois. Targom towarzyszyły liczne prelekcje i konferencje tematyczne. Rozdano również nagrody, a jednym z laureatów była belgijska firma Tom&Co.
W ciągu czterech dni w targach wzięło udział ponad 35 tys. gości oraz 530 wystawców.
Do zobaczenia za rok!
21.04.2021
Shopper marketing to działania prowadzone wobec klienta przed podjęciem przez niego decyzji o zakupie. Jest komplementarny wobec marketingu sensorycznego, który oddziałuje na podświadomość klientów oraz ich zmysły. Celem shopper marketingu jest przekształcenie konsumenta w shoppera, przy jednoczesny