28.03.2018

Ergo Store na targach Baselworld

Ergo Store wzięło udział w Baselworld – największych targach biżuterii i zegarków na świecie. Tegoroczna edycja trwała od 22 do 27 marca.

Impreza o ponad stuletniej tradycji przyciąga największych graczy rynku, którzy przez tydzień walczą o uwagę zwiedzających, aranżując swoje stoiska w prawdziwe, nierzadko piętrowe butiki. Przestrzeń targowa w szwajcarskiej Bazylei przypomina wielkie centrum handlowe ze sklepami marek premium, luksusowymi witrynami  i strefami VIP. „Prestiż, przepych to pierwsze słowa jakie przychodzą do głowy po wejściu do hal” – relacjonuje Ewa Marek, New Business Manager Ergo Store.

Na tegorocznym Baselworld mogliśmy spotkać takie marki jak Omega, Tissot, Longines, Rado, Corum, Bulgari, Swarovski, Roberto Coin, Messika czy Harry Winston. Swoje zegarki prezentowali też jednak producenci, którzy w powszechnej świadomości są kojarzeni raczej z innymi kategoriami produktów, tacy jak Michael Kors czy Diesel.  To częściowo efekt zmieniającej się sytuacji rynkowej, w której konkurencja ze strony firm technologicznych produkujących smartwatche (Apple, Samsung i inni) wymusza większą atrakcyjność i wielofunkcyjność zegarków. Nie wszyscy producenci chcą jednak brać udział w tym technologicznym wyścigu. Marki takie jak Rolex czy Tissot koncentrują się na produkcji tradycyjnych czasomierzy.

Na Baselworld tradycja spotyka się więc z nowoczesnością. Targi są znakomitą okazją do zawierania i wzmacniania kontaktów biznesowych, a także wymiany doświadczeń i pomysłów. To miejsce gdzie wszyscy rozwijają sieć swoich kontaktów i szukają biznesowych możliwości, zaczynając od samych marek, przez partnerów, a kończąc na kupcach i dostawcach. Producenci podkreślają, że Baselworld to możliwość odbycia bardzo dużej liczby spotkań, a także szansa na kontakt z klientami z różnych części świata. „Baselworld daje nam tyle co rok podróżowania”- podsumowuje Jean-Claude Biver, prezes LVMH Watch Division.  Międzynarodowy charakter wydarzenia jest odczuwalny na każdym kroku, a oprócz gości z Europy na imprezie nie brakuje też przedstawicieli z Azji czy Ameryki Północnej.

Dla Ergo Store pobyt w Szwajcarii był świetną okazją do kontaktów biznesowych, bliższego poznania społeczności tworzącej branżę zegarków i biżuterii, a także obserwacji rynkowych trendów i nowości.

Zegarek to nie tylko część garderoby, ale także wyraz pozycji społecznej, akcesorium modowe, sportowe czy narzędzie biznesowe. Dlatego obserwacja trendów w tej branży może być szczególnie interesująca i dostarczać wartościowych wniosków. Z szwajcarską precyzją odliczamy już czas do kolejnej edycji Baselworld, która odbędzie się w dniach 21-26 marca 2019 r. Do zobaczenia!

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testJak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?
    zobacz więcej

    17.04.2025

    Jak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?

    Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.  

    testJak wybrać firmę do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku?
    zobacz więcej

    10.04.2025

    Jak wybrać firmę do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku?

    Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę. 

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków