07.01.2020
Outlet w miejscowości Hatě w Czechach to jedna z naszych produkcji dla marki Levi’s z końca 2019 r.
Sklep zlokalizowany jest w centrum outletowym Freeport Fashion Outlet, które położone jest tuż przy granicy Austrii i Czech w pobliżu czeskiego miasta Znojmo, ok. 55 minut jazdy od Wiednia. W 75 sklepach można kupić produkty 250 międzynarodowych marek odzieżowych, wśród których znajdziemy innych naszych klientów, takich jak Michael Kors czy Lee/Wrangler. W ofercie centrum są też marki takie jak Diesel, Lee Cooper czy Tommy Hilfiger. Ubrania tych producentów są często dostępne w obniżonych cenach.
Sklep Levi’sa funkcjonował w Freeport Fashion Outlet już wcześniej, jednak obecnie został gruntownie odświeżony przez ekipę Ergo Store, tak by dostosować go do aktualnego konceptu sklepów amerykańskiej marki. Nasza firma była odpowiedzialna za produkcję mebli, ich transport oraz montaż, który przeprowadziliśmy w ostatnich dniach listopada 2019 r. Sklep został ponownie otwarty dla klientów 5 grudnia. Na powierzchni 150 m kw. można znaleźć damską i męską kolekcję amerykańskiego producenta w okazyjnych, obniżonych cenach.
Sklep w Hatě to już kolejny outlet jaki przygotowaliśmy w tym roku dla amerykańskiej firmy. Ten rodzaj sklepu wykonaliśmy już m.in. w węgierskim Polgarze oraz w Salonikach. Levi’s to nasz stały klient, dla którego wykonujemy również shop-in-shopy i sklepy monobrandowe (w 2019 r. m.in. salon w Pradze oraz trzy sklepy na Ukrainie). Przygotowane przez nas sklepy sygnowane marką Levi’s można znaleźć również w takich krajach jak Niemcy, Dania, Holandia, Francja, Hiszpania, Włochy, Rumunia, Ukraina, Chorwacja, Serbia i Polska.
Foto: Svatopluk Vajbar, facebook.com/freeport.cz
24.04.2025
Marzec i kwiecień 2025 przyniosły kolejną serię produkcji Ergo Store dla marki More & More w Niemczech. Tym razem pracowaliśmy w miastach Bawarii i Dolnej Saksonii, takich jak Augsburg, czy Rosenheim.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.