Projektowanie sklepu wielkopowierzchniowego to złożone przedsięwzięcie wymagające starannego planowania i uwzględnienia najdrobniejszych szczegółów. Czy tworzysz nowy flagowy sklep, czy modernizujesz istniejącą przestrzeń, istnieją kluczowe czynniki, które należy uwzględnić, aby stworzyć udane środowisko handlowe, które pozostawi trwałe wrażenie na klientach.
W ostatnim czasie, w serbskich miastach Knjazevac i Bogatić, przygotowaliśmy dwa wielkopowierzchniowe sklepy dla marki Sinsay. Jak wyglądał proces ich przygotowania?
Dwa nowe sklepy Sinsay w Serbii mają wydzielone następujące działy: damski, męski, dziecięcy oraz dom. Marka Sinsay w swoim koncepcie eksponuje różnorodność stref, dlatego każda z nich potrzebowała innych modeli mebli ekspozycyjnych oraz obszarów zagospodarowania. Duże sklepy mogą przytłaczać, dlatego ważne jest, aby klienci czuli się komfortowo.
Handel detaliczny to branża, która ciągle się zmienia, dlatego sklepy Sinsay projektowane są z myślą o elastyczności. Układ i wyposażenie dostosowywane są do zmian w asortymencie, promocji sezonowych i ewoluujących trendów handlu detalicznego.
Oświetlenie odgrywa kluczową rolę w tworzeniu sklepów Sinsay. Naturalne i sztuczne światło powinny być starannie integrowane, aby podkreślić produkty, stworzyć przyjazną atmosferę i kierować klientów po sklepie. Nowe sklepy Sinsay są jasne, a światło, które zostało zastosowane nie zakłóca odbioru produktów.
Charakterystyczne dla nowych sklepów Sinsay w Knjazevac i Bogatić są powierzchnie wynoszące ponad 1000 mkw. Pierwszy, dwupoziomowy, ma 1121 m kw, drugi liczy 1049 mkw. W obu przypadkach Ergo Store było odpowiedzialne za produkcję, transport oraz montaż.
Prace montażowe nad pierwszym punktem trwały od 28 czerwca do 4 lipca 2023 r. Oficjalne otwarcie Sinsay w Knjazevac odbyło się 13 lipca br. Natomiast prace naszych montażystów nad Sinsay w Bogatić były prowadzone od 21 do 29 sierpnia 2023 r. Sklep otwarto 7 września br.
Oba sklepy Sinsay przygotowaliśmy według najnowszego konceptu wnętrz marki, który zakłada stworzenie nowoczesnej i jasnej przestrzeni, w której dominującymi kolorami są biel i szarość.
Produkując sklep stacjonarny, poprzez optymalizację układu, dbałość o szczegóły takie jak np. oświetlenie, a także uwzględnienie kwestii elastyczności, można zapewnić klientom niezapomniane doświadczenie zakupowe.
Firma Ergo Store posiada długoletnie doświadczenie w produkcji sklepów różnego formatu – od małych lokalnych sklepików aż po wielkopowierzchniowe punkty handlowe. W ostatnim czasie, dla naszego klienta LPP przygotowaliśmy sklepy o różnych powierzchniach tj. np. sklep Cropp o powierzchni 305 mkw. w Mołdawii, sklep Sinsay o powierzchni 837 mkw. na Bałkanach czy jeden z największych salonów Reserved o powierzchni 1458 mkw. w Bytomiu.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.