05.06.2025
Do listy tegorocznych produkcji Ergo Store dla marki More & More dołączył sklep w prestiżowym domu towarowym Maestra House w Pradze.
Podobnie jak nasze wcześniejsze produkcje dla More & More datowane na 2025 rok, projekt w Pradze to “sklep w sklepie”, czyli shop-in-shop. Ten format, w którym właściciel sklepu, korzysta z powierzchni handlowej, należącej do innego detalisty, wyróżnia się m.in. małą powierzchnią handlową. W przypadku sklepu w Pradze wynosi ona 28 mkw.
Shop-in-shop More & More, który mieliśmy przyjemność wyprodukować, znajduje się w prestiżowym domu towarowym Maestra House. Ten zabytkowy gmach z końca XIX wieku został zaprojektowany przez Georga Bartera — architekta słynącego z monumentalnego stylu, w którym łączył ciężką formę empire z finezyjną secesją.
Dom towarowy zlokalizowany jest przy ulicy Řeznickiej, w dzielnicy Nowe Miasto. To wyjątkowa przestrzeń, w której historyczna architektura spotyka się z nowoczesnym stylem miejskim.
Zespół Ergo Store zajmował się produkcją mebli sklepowych oraz elementów wyposażenia, a następnie transportem mebli i ich montażem, który przeprowadziliśmy 29 kwietnia 2025 r. Sklep został otwarty w pierwszych dniach maja.
Koncept sklepów More & More wyróżnia się nowoczesnym, stonowanym i eleganckim wnętrzem. Meble wykonane ze stali, wykończone są nietypowym lakierem w kolorze złoto-transparentnym, co dodaje wnętrzu subtelnej lekkości.
Niemiecka marka odzieżowa More & More to nasz stały klient, dla którego pracowaliśmy dotychczas na jej rodzimym rynku, a także m.in. w Szwajcarii, Belgii czy Finlandii.
Najczęściej przygotowywanym przez nas dla More & More formatem handlowym jest shop-in-shop, choć produkowaliśmy również sklepy monobrandowe, czy outlety.
29.05.2025
Sklep stacjonarny powinien zapewnić dziś bogate doświadczenie zakupowe, wykraczające poza zwyczajny kontakt z produktami. W takim sklepie meble przestają być jedynie funkcjonalnymi elementami ekspozycji - stają się multisensorycznymi punktami kontaktu z marką, angażującymi wszystkie zmysły klientów.
22.05.2025
W erze popularności zakupów online, fizyczne sklepy przechodzą zmiany. Jednym z kierunków jest ewolucja w kierunku przestrzeni społecznych, gdzie klienci mogą się spotykać i nawiązywać relacje. Ten trend wymaga zupełnie nowego podejścia do projektowania mebli sklepowych i elementów wyposażenia.