Od kilku miesięcy odwiedzamy często Bałkany, przygotowując nowe sklepy dla grupy LPP. Tym razem pracowaliśmy w miejscowości Gradačac w Bośni i Hercegowinie, gdzie wyprodukowaliśmy sklep Sinsay – marki, która w trójmiejskiej grupie odnotowuje najszybszy wzrost liczby nowych salonów.
Gradačac liczy ok. 40 tysięcy mieszkańców, a jego ozdobą jest zbudowany w XVIII i XIX w. zamek, otoczony murami obronnymi o wysokości 18 metrów.
Przy ulicy Sarajevskiej znajdziemy centrum handlowe Euro Profi, na które składają się: supermarket, piekarnia, cukiernia, restauracja, sala zabaw dla dzieci, a także kilka niezależnych sklepów, do których w czerwcu 2022 r. dołączył przygotowany przez Ergo Store salon Sinsay.
Jego powierzchnia wynosi 905 m kw, a nasza ekipa była odpowiedzialna za produkcję mebli, transport oraz montaż, który przeprowadziliśmy w ostatnim tygodniu maja 2022 r. Produkty Sinsay, skierowane głównie do młodych rodzin, będą z pewnością wartościowym uzupełnieniem oferty centrum handlowego. Sinsay to ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci, ale także dodatki dla domu, akcesoria i dekoracje.
W roku 2022 Bośnia i Hercegowina oraz Bałkany stały się jednymi z najczęściej odwiedzanych przez nas kierunków w ramach projektów prowadzonych dla grupy LPP. Sklepy dla trójmiejskiej firmy przygotowaliśmy m.in. w stolicy Bośni i Hercegowiny, Sarajewie (Sinsay), stolicy Serbii – Belgradzie (Sinsay), stolicy Chorwacji – Zagrzebiu (Sinsay), a także w bośniackich miastach Gracanica (Sinsay), Zenica (Sinsay) i Cazin (House).
W ciągu wielu lat współpracy z trójmiejską firmą, przygotowywaliśmy dla niej sklepy również w takich krajach jak Węgry, Niemcy, Finlandia, Słowacja, Czechy, Rumunia, Bułgaria czy Polska.
26.09.2024
Przestrzeń sklepu stacjonarnego to nie tylko miejsce sprzedaży produktów. To wizytówka marki, element budujący doświadczenia klientów oraz kluczowy czynnik wpływający na wyniki sprzedażowe.
19.09.2024
Wygląd i wyposażenie przestrzeni komercyjnych ulega w ostatnich latach znaczącym zmianom, które są odzwierciedleniem panujących obecnie trendów. Prześledźmy te zmiany na przykładzie marki odzieżowej Sinsay z portfolio naszego stałego klienta - grupy LPP.