31.08.2022
Ekipa Ergo Store powróciła do Hiszpanii by przygotować nowy sklep marki Dockers. Po raz kolejny pracowaliśmy w sieci domów towarowych ECI, tym razem w mieście Sabadell.
ECI (El Corte Inglés) to hiszpańska sieć centrów handlowych, którą tworzą wielkopowierzchniowe obiekty, oferujące duży wybór produktów z kategorii takich jak meble, sprzęt RTV/AGD, książki, artykuły spożywcze i ubrania. Domy towarowe tej sieci rozsiane są po całej Hiszpanii, znajdziemy je zarówno w największych metropoliach, jak i mniejszych miastach, takich jak Sabadell. Liczące ok. 200 tys. mieszkańców miasto, położone jest we wspólnocie autonomicznej Katalonii, w zespole miejskim Barcelony. Charakterystycznym obiektem jest tutaj 12 metrowy pomnik Ludwika Zamenhofa – ośmiokrotnie nominowanego do Pokojowej Nagrody Nobla polskiego lekarza, twórcy języka esperanto.
Klienci domu towarowego ECI przy Avenida Francesc Macia, mogą wybierać zarówno z oferty marek premium, takich jak Hugo Boss, czy Bvlgari, jak i popularnych typu Levi’s czy Diesel. Sklep Dockers uzupełnił ofertę ECI Sabadell pod koniec lipca 2022 r.
Sklep przygotowaliśmy w formule shop-in-shopu (SIS), w ramach której produkty danego producenta sprzedawane są w sklepie z produktami innej marki, ale o zbliżonym profilu. SIS Dockersa liczy 62,5 m kw, a nasza ekipa zajmowała się produkcją mebli sklepowych oraz ich dostawą. Montaż został przeprowadzony w nocy z 27 na 28 lipca 2022 r. W sklepie można znaleźć ofertę wyłącznie męskich ubrań amerykańskiego producenta.
Był to nasz kolejny w tym roku projekt dla Dockersa w sieci ECI w Hiszpanii. Miesiąc wcześniej mieliśmy okazję przygotować sklep w stolicy kraju, Madrycie, a w I kwartale br. – trzynaście sklepów z damskim asortymentem w różnych hiszpańskich miastach. W poprzednich latach, kilkukrotnie produkowaliśmy też sklepy Dockers w Barcelonie. Dla marki z grupy Levi Strauss pracowaliśmy również m.in. we Francji i krajach skandynawskich.
13.03.2025
Przejrzystość łańcucha dostaw to konsekwencja coraz większego zainteresowania konsumentów pochodzeniem produktów, które kupują. Odpowiedź na rosnącą świadomość ekologiczną, ale także wymóg w kontekście zapewnienia jakości produktów.