Dubrownik – jedno z najpiękniejszych miast w Europie i nowy sklep Mohito – najbardziej kobiecej marki w portfolio grupy LPP. Latem 2024 r. wyprodukowaliśmy dla trójmiejskiej firmy kolejny sklep w Chorwacji.
Dubrownik – “Perła Adriatyku” – jest jednym z najpopularniejszych kierunków turystycznych Chorwacji. Przyjezdnych przyciąga bogatą historią i malowniczymi widokami.
Popularność i międzynarodowa rozpoznawalność tego miejsca wzrosła dzięki serialowi „Gra o Tron”. Miasto było jednym z głównych plenerów, które posłużyły jako tło dla wielu scen kręconych w fikcyjnym świecie Westeros.
Chorwackie miasto to nie tylko zabytki i krajobrazy, ale również miejsca, w których można zrobić zakupy. Jednym z nich jest Sub City – nowoczesne centrum handlowe oferujące szereg sklepów detalicznych, restauracji i supermarketów. Marki obecne w centrum to m.in. CCC, H&M, czy kosmetyczna Müller.
Salon Mohito o powierzchni 570 mkw dołączył do oferty Sub City 14 sierpnia 2024 r. Ergo Store zajmowało się produkcją mebli sklepowych, transportem oraz montażem mebli i elementów wyposażenia, który prowadziliśmy w dn. 1-8 sierpnia 2024 r.
Ubrania pod marką Mohito są tworzone z myślą o kobietach aktywnych zawodowo, twórczych i wolnych, zamieszkujących duże aglomeracje. Projekty mają łamać stereotyp typowego, nudnego ubioru do pracy i podkreślać atuty kobiecości.
Sklep Mohito w Dubrowniku był naszą kolejną produkcją dla grupy LPP na Bałkanach – to region Europy, w którym pracujemy intensywnie dla trójmiejskiej firmy już od 2022 r. W tym okresie przygotowywaliśmy sklepy wszystkich pięciu marek trójmiejskiej firmy (Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp i House). Ostatnie produkcje to m.in. sklepy Mohito w Serbii i Słowenii, czy salony Sinsay i Cropp w Bośni i Hercegowinie.
Na przestrzeni lat dla grupy LPP prowadziliśmy projekty również w takich krajach jak Wielka Brytania, Węgry, Niemcy, Rumunia, Finlandia, Grecja, Bułgaria, Czechy, Słowacja i Polska.
26.09.2024
Przestrzeń sklepu stacjonarnego to nie tylko miejsce sprzedaży produktów. To wizytówka marki, element budujący doświadczenia klientów oraz kluczowy czynnik wpływający na wyniki sprzedażowe.
19.09.2024
Wygląd i wyposażenie przestrzeni komercyjnych ulega w ostatnich latach znaczącym zmianom, które są odzwierciedleniem panujących obecnie trendów. Prześledźmy te zmiany na przykładzie marki odzieżowej Sinsay z portfolio naszego stałego klienta - grupy LPP.