21.04.2022
Od początku nowego roku Ergo Store ma ręce pełne roboty! Tylko w lutym wyprodukowaliśmy trzynaście sklepów typu SIS dla marki Dockers. Wszystkie oferują wyłącznie damski asortyment amerykańskiego producenta.
Dockers – nasz stały klient – to marka z portfolio grupy Levi Strauss. Oficjalnie została założona w 1986 r., jednak jej początki sięgają XIX w., gdy Levi Strauss rozpoczął sprzedaż masywnych butów do pracy przeznaczonych dla amerykańskich stoczniowców. Wiele lat później, już pod własną marką, Dockers skupił się na utylitarnej odzieży – spodniach w stylu khaki i wygodnych koszulach. Rok po rozpoczęciu produkcji pod własną marką, wprowadzono także linię produktów dla kobiet. Choć Dockers kojarzony jest głównie z męskim asortymentem, otwiera coraz więcej sklepów tylko z damską kolekcją.
Lista nowych sklepów Dockers jest długa, a miejsca, w których powstały na pewno są Wam dobrze znane. Wszystkie punkty mają kilka cech wspólnych. To tzw. shop-in-shopy (SIS) – ten rodzaj handlu umożliwia sprzedaż produktów danej marki w sklepie z produktami innej. Każdy nowy SIS Dockers oferuje wyłącznie damski asortyment marki. W zakres prac naszej ekipy wchodziła produkcja mebli i transport. Prace montażowe trwały od 25 lutego do 23 marca. Część sklepów została otwarta na początku marca, ostatni – 24 marca.
Dwanaście nowych sklepów przygotowaliśmy w Hiszpanii – po dwa: w Madrycie, Walencji, Barcelonie i Alicante, po jednym w Maladze, Zaragozie i w A Coruna oraz jeden sklep na hiszpańskiej wyspie – Majorce. Jeden z nowych shop-in-shopów wyprodukowaliśmy w Portugali, w miejscowości Vila Nova de Gaia.
Z marką Dockers współpracujemy od lat, przygotowaliśmy dla niej m.in. salony w Paryżu, kilkukrotnie sklepy w Barcelonie, salon w Sztokholmie, showroom w Kopenhadze i wiele więcej.
29.05.2025
Sklep stacjonarny powinien zapewnić dziś bogate doświadczenie zakupowe, wykraczające poza zwyczajny kontakt z produktami. W takim sklepie meble przestają być jedynie funkcjonalnymi elementami ekspozycji - stają się multisensorycznymi punktami kontaktu z marką, angażującymi wszystkie zmysły klientów.
22.05.2025
W erze popularności zakupów online, fizyczne sklepy przechodzą zmiany. Jednym z kierunków jest ewolucja w kierunku przestrzeni społecznych, gdzie klienci mogą się spotykać i nawiązywać relacje. Ten trend wymaga zupełnie nowego podejścia do projektowania mebli sklepowych i elementów wyposażenia.