Salon mieści się przy placu Roßmarkt, w centrum miasta. Miejsce to ma długą tradycję. W średniowieczu pełniło ono rolę targu końskiego. Dziś służy za cel spacerów czy zakupów – znajdziemy tu bowiem sklepy takich marek, jak Rolex, Louis Vuitton, Urban Outfitters, Bree czy Edited.
Nowy sklep zajmuje powierzchnię 140 metrów kwadratowych, a firma Ergo Store była odpowiedzialna za produkcję mebli oraz ich dostawę. Jest to 43 sklep More & More w Niemczech i drugi, poza punktem znajdującym się na lotnisku, salon marki we Frankfurcie.
W nowym koncepcie wciąż dominują stonowane kolory, charakterystyczne dla wnętrz sklepów tej marki oraz nowoczesny wystrój. Zastosowano jednak szereg zmian. Rozmieszczone na jasnej, betonowej podłodze meble ponownie wykonano ze stali, ale do ich pomalowania zastosowano nietypowe rozwiązanie – mieszankę farb, z połączenia których uzyskano lakier w kolorze złoto-transparentnym, co nadaje całości lekkości. Za kolorystyczny akcent posłużył czarny marmur. Przestrzenie pozostawiono otwarte. Ekspozycji dopełniają wygodne kanapy, z których można skorzystać w trakcie zakupów. Warto również wspomnieć o z pozoru drobnych, ale istotnych zmianach, jak np. o rezygnacji ze standardowych wieszaków na rzecz tych wykonanych z recyklingowanego plastiku i trawy.
Przypomnijmy, że w obowiązującym dotychczas koncepcie sklepów More & More charakterystyczne stalowe meble wykańczano w kolorze czarnym. Marka nie rozstaje się jednak z tym elementem – stary koncept będzie zarezerwowany dla outletów. Nowy będzie zaś stopniowo wdrażany w kolejnych realizacjach More & More, których otwarcie odbędzie się w 2021 roku.
Sklep we Frankfurcie otwarto dla pierwszych klientów 27 sierpnia. Jest on jedną z najnowszych realizacji Ergo Store dla tej marki odzieżowej. ale możemy zdradzić, że wkrótce, bo w połowie listopada, poinformujemy o otwarciu kolejnego sklepu tej marki według nowego konceptu.
Z More & More współpracujemy już od kilku lat. Jak dotychczas, wykonaliśmy dla tej marki salony oraz shop-in-shopy m.in. Szwajcarii, Belgii, serię sklepów w Niemczech, showroom w Helsinkach w Finlandii, a także kilkukrotnie stoiska na popularne targi modowe Panorama Berlin.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.