Kontynuujemy projekty dla grupy LPP na Słowacji. Tym razem nasza firma wyprodukowała nowe elementy wyposażenia do salonu Mohito w Bratislava Park Avion.
Bratislava Park Avion, w którym mieści się opisywany salon Mohito, to duże i nowoczesne centrum handlowe ze sklepami popularnych marek odzieżowych (m.in. Reserved, Cropp, House, 4F, CCC, H&M, Sizeer, Zara, Bershka, Stradivarius), marketem Kaufland, restauracjami, przestrzenią coworkingową oraz lodowiskiem.
Salon Mohito znajduje się na poziomie 0 centrum handlowego, a jego powierzchnia wynosi ok. 330 mkw. Pomiędzy 19 listopada a 6 grudnia 2023 r. nasza ekipa przeprowadziła modernizację salonu, która polegała na montażu przygotowanych przez nas nowych elementów wolnostojących, a także nowych komponentów w strefie za kasami, a także modułów e-commerce, dzięki którym klienci salonu mogą uzyskać dostęp do sklepu internetowego marki – to modelowy przykład wdrożenia strategii omnichannel, integrującej różne kanały sprzedaży.
Salon w Bratislava Park Avion to jeden z naszych ostatnich projektów prowadzonych w sklepie Mohito wykonanym według konceptu, wprowadzonego w 2016 r. Rok 2024 to czas wdrażania nowego konceptu marki – o konkretnych projektach i lokalizacjach będziemy informować w kolejnych wpisach.
Marka Mohito powstała w 2009 roku, jako czwarta z kolei w portfolio LPP. Sieć proponuje swoim klientkom zarówno typowo biznesowe zestawy do biura, nieformalne stylizacje “po godzinach”, jak i kolekcję sportową. Ubrania są tworzone z myślą o kobietach aktywnych zawodowo, twórczych i wolnych w przedziale wiekowym 25+, zamieszkujących duże aglomeracje. Projekty mają łamać stereotyp typowego, nudnego ubioru do pracy i podkreślać atuty kobiecości.
W ostatnich miesiącach mamy okazję często pracować dla grupy LPP na Słowacji. Jednym z naszych pierwszych projektów w 2024 r. był sklep Sinsay w Bratysławie . W poprzednim roku pracowaliśmy z kolei w takich słowackich miastach jak Rymawska Sobota, czy Trenczyn i Komarno.
Trójmiejska firma LPP to nasz stały klient, dla którego prowadziliśmy projekty również w takich krajach jak Węgry, Czechy, Niemcy, Finlandia, Rumunia, Grecja, Serbia, Chorwacja oraz Bośnia i Hercegowina.
26.09.2024
Przestrzeń sklepu stacjonarnego to nie tylko miejsce sprzedaży produktów. To wizytówka marki, element budujący doświadczenia klientów oraz kluczowy czynnik wpływający na wyniki sprzedażowe.
19.09.2024
Wygląd i wyposażenie przestrzeni komercyjnych ulega w ostatnich latach znaczącym zmianom, które są odzwierciedleniem panujących obecnie trendów. Prześledźmy te zmiany na przykładzie marki odzieżowej Sinsay z portfolio naszego stałego klienta - grupy LPP.