Home » Blog » Minimalizm, ekologia i multimedia na targach Retail Design Expo

24.03.2016

Minimalizm, ekologia i multimedia na targach Retail Design Expo

Za nami druga edycja Retail Design Expo. Na tak ważnej imprezie nie mogło zabraknąć Ergo Store.

Wygląd stoisk wystawców obecnych na Retail Design Expo były odbiciem obowiązujących trendów. Królowały drewniane wykończenia, stosowano też sklejkę i płyty wiórowe. Mocno zarysował się również trend, który opanuje retail design w najbliższych latach – stawiające na minimalizm wnętrza pełne elektroniki.

– Stoiska prezentowane na targach określiłbym w trzech słowach. To minimalizm, zarówno w wystroju jak i powierzchni; ekologia oraz multimedia – opowiadał Paweł Dziarek, przedstawiciel Ergo Store w Londynie.  – Byłem pod wrażeniem stoisk Dalziel&Pow oraz Green Room. Pierwsze przyciągało uwagę multimedialnym przekazem reklamy in-store, posługując się m.in. rzutnikiem i czujnikami uruchamianymi przez gości, a wystrój ograniczając do minimum. Green Room zaprezentował z kolei stanowisko przypominające las.Podłoga była interaktywna, a dotykając drzew dało się słyszeć szum liści i odgłosy zwierząt – dodaje Paweł Dziarek. Sporą kreatywnością wykazali się też autorzy najmniejszych stanowisk, liczących kilka metrów kwadratowych. Zwracało uwagę stoisko firmy Double, które zaaranżowano na przytulny salon domowy, zachęcający gości do rozmów.

Podczas targów odbywały się również konferencje o wybranych zagadnieniach branżowych. – Rozmawiano m.in. o shopfittingu. Ogólnie rzecz biorąc sporo się działo! Na pewno każdy znalazł coś dla siebie. Myślę, że w kalendarzu istotnych wydarzeń z branży retail doszedł nam, wprawdzie młody, ale obowiązkowy do corocznych odwiedzin event – podsumowuje Paweł Dziarek  z Ergo Store.

Retail Design Expo, które odbywało się w londyńskiej Olimpii odwiedziło ponad piętnaście tysięcy gości. To o 28 proc. więcej w porównaniu z pierwszą edycją targów.

Rezerwacja stoisk na przyszłoroczną edycję Retail Design już się rozpoczęła i chętnych nie brak. W przyszłym roku spotkamy się na Retail Design Expo w Londynie w dniach 19 – 20 kwietnia 2017 r. Do zobaczenia!

fot.: Paweł Dziarek/Ergo Store

Czytaj również

Jak zmieniają się współczesne ulice handlowe?
zobacz więcej

16.10.2019

Jak zmieniają się współczesne ulice handlowe?

Zmiany we współczesnym handlu związane z dynamicznym rozwojem sprzedaży internetowej wpływają nie tylko kształt współczesnych centrów handlowych,  ale powodują także ewolucję ulic handlowych, zlokalizowanych w centrach dużych miast.

Kolejny sklep Dockersa we Francji przygotowany przez Ergo Store
zobacz więcej

09.10.2019

Kolejny sklep Dockersa we Francji przygotowany przez Ergo Store

Za nami kolejna produkcja w kraju nad Sekwaną dla marki z portfolio grupy Levi Strauss. Wyprodukowany przez Ergo Store sklep znajdziemy w miejscowości Rosny-sous-Bois pod Paryżem.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.