09.05.2024
Za nami seria produkcji dla marki More & More, a jej efektem jest 21 sklepów typu shop-in-shop w Niemczech i Belgii. Wszystkie zostały otwarte między styczniem a kwietniem 2024 roku.
Shop-in-shop to format często wykorzystywany przez naszego stałego klienta – niemiecką markę More & More, specjalizującą się w produkcji nowoczesnych ubrań dla kobiet.
Charakterystyczną cechą shop-in-shopu – rozwiązania, w którym detalista korzysta z przestrzeni handlowej innej marki, jest m.in. relatywnie niewielka powierzchnia sklepu. W przypadku wyprodukowanych przez nas sklepów More & More wynosiła ona zwykle pomiędzy 20 a 30 mkw.
Sklepy More & More przygotowaliśmy w mniejszych niemieckich miastach, takich jak Memmingen (dom towarowy Eckhofer), Bretten (centrum handlowe Röther) czy Frankerberg (dom handlowy Eitzenhöfer).
Wyjątkiem na liście jest Mainz, które ze względu na populację liczącą ponad 200 tys. mieszkańców możemy zaliczyć do większych ośrodków miejskich. Przygotowany przez nas sklep More & More o powierzchni 29 mkw znajdziemy tutaj w domu towarowym Sinn.
Drugim wyjątkiem jest sklep wyprodukowany nie w Niemczech, a Belgii. Znajdziemy go w okręgu administracyjnym Woluwe-Saint-Lambert, który jest częścią Regionu Stołecznego Brukseli.
W większości z 21 lokalizacji zakres naszych prac obejmował produkcję mebli, transport i montaż, a poszczególne sklepy były otwierane między styczniem a kwietniem 2024 roku.
W nowym koncepcie wnętrz sklepów More & More, który wdrażamy regularnie od 2020 r. dominują stonowane kolory oraz nowoczesny wystrój. Charakterystycznym elementem są stalowe meble i elementy wyposażenia pomalowane farbą w kolorach czarnym i złoto-transparentnym.
More & More to nasz stały klient, dla którego, oprócz Niemiec, wykonywaliśmy już shop-in-shopy m.in. w Szwajcarii i Belgii,
Z niemiecką marką współpracowaliśmy również w Finlandii i Kuwejcie, a ostatnio przygotowaliśmy salon w stolicy Austrii – Wiedniu.
30.01.2025
Sklep w formacie shop-in-shop w belgijskim mieście Charleroi dołączył do listy naszych produkcji dla odzieżowej marki z Niemiec.
23.01.2025
Głównym założeniem gospodarki cyrkularnej jest minimalizacja odpadów oraz maksymalne wykorzystanie zasobów poprzez ponowne użycie, recykling i odnawianie produktów. W jaki sposób można zastosować cyrkularne zasady w handlu detalicznym?