Trwa kolejny rok współpracy z naszym stałym klientem, marką Levi’s. Efektem są nowe sklepy w kilku krajach Europy, a także w Polsce. Wśród ostatnich polskich produkcji znalazły się m.in. sklepy w Galerii Handlowej Forum w Gdańsku oraz Galerii Młociny w Warszawie.
Sklep w Galerii Handlowej Forum to outlet, do którego przygotowaliśmy meble, a następnie zajęliśmy się ich transportem i montażem (przeprowadziliśmy go w dn. 8-11 kwietnia 2019 r.) Galeria Forum została zbudowana na terenach Targu Siennego i Targu Rakowego – historycznych miejsc gdańskiego handlu. Przed rozpoczęciem budowy, znajdowały się tu tory kolejowe oraz pozostałości pawilonów handlowych z lat 90. ubiegłego wieku. Architektura Forum Gdańsk to połączenie nowoczesnego designu z zabytkowymi elementami dawnej zabudowy. W gronie najemców znajdziemy innych naszych klientów – grupę CCC, markę Etam, a także LPP ze wszystkimi pięcioma markami: Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, i House.
Z kolei otwarta niedawno Galeria Młociny to jedno z największych centrów handlowych Warszawy o powierzchni całkowitej wynoszącej 225 tys. m kw. Zgodnie z założeniami, centrum ma stanowić połączenie oferty modowej i nowoczesnych konceptów gastronomicznych, takich jak Hala Koszyki. W obiekcie mieści się ponad 200 sklepów, w tym salony takich marek jak TK Maxxx, Van Graaf czy H&M w najnowszych konceptach. Są też wszystkie marki grupy Inditex na czele z flagową Zarą, a w planach jest również pierwszy polski sklep irlandzkiej sieci Primark. Salon Levi’sa został oficjalnie otwarty 23 maja 2019 r. To sklep monobrandowy, a ekipa Ergo Store była odpowiedzialna za produkcję mebli, transport oraz montaż.
Wśród naszych ostatnich polskich produkcji dla marki Levi’s znalazły się również sklepy w centrum handlowym Atrium Copernicus w Toruniu oraz w Galerii Jurajska w Częstochowie. Ponadto dla naszego stałego klienta wyprodukowaliśmy już w tym roku salony monobrandowe, shop-in-shopy oraz outlety w takich krajach jak Czechy, Grecja, Hiszpania, Włochy, Holandia, Niemcy czy Ukraina. Byliśmy też odpowiedzialni za przygotowanie elementów nowego konceptu premium tej amerykańskiej marki, które zostały wdrożone w sklepach w Mediolanie i Amsterdamie.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.