Showroom w Hamburgu to jeden z sześciu, jakie obecnie marka prowadzi na terenie Niemiec. Mieści się on w centrum handlowym Mode Centrum przy Modering 3. Centrum istnieje od 1974 r. i jest jednym z najpopularniejszych takich obiektów w północnych Niemczech. Zajmuje powierzchnię 72 tys. m kw, a w jego ofercie znajdziemy imponująca liczbę ponad 400 marek. Swoje showroomy mają tu m.in. Codello, Marco Tozzi, Olsen, Rinascimiento, s. Oliver, Tamaris i wiele innych.
Zakres prac Ergo Store w ramach opisywanego projektu, obejmował produkcję wnętrza oraz transport. Do przygotowania showroomu zostały użyte materiały, które uwzględnia obowiązujący od 2020 r. koncept wnętrz marki, który szczegółowo omówiliśmy już na naszym blogu. Dominują tu jasne barwy, a całość jest przestrzenna. Charakterystycznym akcentem kolorystycznym hamburskiego showroomu jest jasnoniebieska kanapa, z której mogą korzystać klienci.
Prace montażowe w Hamburgu odbyły się między 6 a 7 maja. Showroom otwarto dla pierwszych gości w połowie miesiąca. Liczy on 170 m kw. Precyzyjnie zaaranżowana przestrzeń hamburskiego salonu wystawowego More & More z pewnością przypadnie odwiedzającym Mode Centrum do gustu. Znajdziemy go na parterze, w pokoju 084.
Z marką More & More współpracujemy od lat, przygotowując projekty zarówno w Europie, jak i na Bliskim Wschodzie. Spośród ostatnich produkcji warto wymienić m.in. flagowy salon More & More we Frankfurcie, sklep w Kuwejcie, shop-in-shopy m.in. w Szwajcarii, Belgii, showroom w Helsinkach w Finlandii, a także stoiska przygotowywane na popularne targi modowe Panorama Berlin.
10.08.2022
To już kolejna w tym roku produkcja dla grupy LPP w Bośni i Hercegowinie. Dwupoziomowy sklep Sinsay przygotowaliśmy w wyróżniającym się nietuzinkową architekturą centrum Gallery Mall w miejscowości Čitluk.
03.08.2022
Klienci stali się dziś bardziej świadomi tego, w jaki sposób ich styl życia i nawyki zakupowe wpływają na kondycję naszej planety. Odpowiedzialnej społecznie postawy oczekują również od firm. Jakie działania warto podjąć w sklepie by prowadzić go w duchu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)?