W Ergo Store specjalizujemy się w precyzyjnym tworzeniu przestrzeni sklepowych, dbając o wysoką jakość mebli z poszanowaniem dla środowiska i komfortu pracy. Przestrzegamy najwyższych standardów zrównoważonego rozwoju. Kolejna produkcja sklepu za nami – tym razem był to salon Dockers w Madrycie.
W świecie handlu detalicznego, w szczególności w branży odzieżowej, meble sklepowe nie są jedynie elementem wystroju wnętrza – są kluczowym narzędziem, które wpływa na doświadczenia zakupowe klientów i skuteczność sprzedaży. Na co warto zwrócić uwagę projektując meble ekspozycyjne?
Kierując się powyższymi zasadami produkcji mebli, przygotowaliśmy nowy sklep Dockers w galerii handlowej ECI Princesa w Madrycie. To sklep typu SIS czyli rozwiązanie handlowe, które pozwala na sprzedaż produktów danej marki w sklepie z produktami innej marki, ale o zbliżonym profilu. To model handlowy, który niesie za sobą wiele zalet takich jak lepsza rozpoznawalność marki czy niższe koszty w porównaniu z tradycyjnym sklepem.
Nowy sklep Dockers ma 25 mkw powierzchni, a zakres naszych prac obejmował produkcję mebli i elementów wyposażenia oraz ich transport. Montaż odbywał się w dniach 26-27 września a oficjalne otwarcie sklepu nastąpiło 28 września 2023 r.
Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala nam przygotowywać przestrzenie handlowe, które są trwałe i funkcjonalne. Wybierając odpowiednie meble do sklepu, przedsiębiorcy mogą nie tylko stworzyć atrakcyjne wnętrze, ale także zwiększyć efektywność sprzedaży i zadowolenie klientów.
Zdaje sobię z tego sprawę właściciel marki Dockers, dlatego regularnie korzysta z pomocy sprawdzonych dostawców usług. Dla amerykańskiego brandu, tylko w ostatnim czasie przygotowaliśmy dwa męskie sklepy w Hiszpanii, sklep monobrandowy we Francji, serię outletow we Francji czy cztery sklepy w Hiszpanii.
25.04.2024
Lista naszych projektów dla marki Dockers datowanych na 2024 r. powiększyła się o salon w centrum handlowym BAB2 we francuskim Anglet.
18.04.2024
Sklepy stacjonarne to dla marek zajmujących się e-commerce sposób na zwiększenie rozpoznawalności, a także możliwość zaoferowania bogatszego doświadczenia zakupowego w ramach sprzedaży wielokanałowej - omnichannel.