09.12.2020
Koniec trzeciego kwartału przyniósł nowe realizacje na Bliskim Wschodzie. Dla naszego klienta, marki More & More, przygotowaliśmy sklep w Kuwejcie.
Salon zlokalizowany jest w stolicy państwa, Kuwejcie, w centrum handlowym Al Bahar. Obiekt znajduje się w dzielnicy Hawally, oddalonej od centrum miasta i znanej z handlu elektroniką. Kompleks handlowy liczy 6500 mkw, z czego nowy sklep More&More zajmuje 98 mkw. Nasza firma była odpowiedzialna za sporządzenie dokumentacji technicznej oraz produkcję mebli.
Sklep został wykonany zgodnie z obowiązującym dotychczas konceptem wnętrz salonów More & More, uwzględniono jednak kolorystyczny lifting. Do tej pory meble wykonane były w czerni, lakierowanej bezbarwnie. W przypadku realizacji w Kuwejcie, klient podjął decyzję o rozjaśnieniu wnętrza – stalowe elementy wykończono perłowo- beżowym lakierem. Ten właśnie odcień odnajdziemy w nowym koncepcie, którego wdrażanie rozpoczęło się w sierpniu tego roku. Flagowym salonem More & More według nowego wzoru jest sklep w sercu Frankfurtu, wyprodukowany przez naszą firmę. Innym, zwracającym uwagę detalem jest z pewnością, logo sklepu, które pojawia się zapisane zarówno alfabetem łacińskim, jak i po arabsku.
Salon More & More w Kuwejcie otworzył się dla pierwszych klientów w piątek, 23 października. Odwiedzającym stolicę tego położonego na północno-zachodnim wybrzeżu Zatoki Perskiej państwa podpowiemy, że centrum handlowe Al Bahar mieści się przy ulicy Tunis.
Z More & More współpracujemy już od kilku lat. Jak dotychczas, wykonaliśmy dla tej marki salony oraz shop-in-shopy m.in. Szwajcarii, Belgii, serię sklepów w Niemczech, showroom w Helsinkach w Finlandii, a także kilkukrotnie stoiska na popularne targi modowe Panorama Berlin. Warto również wspomnieć, że w przeszłości mieliśmy okazję pracować w Kuwejcie dla innego stałego klienta Ergo Store, grupy LPP w centrum Marina Mall, w eleganckiej dzielnicy Salmiya wyprodukowaliśmy salon marki Reserved.
09.01.2025
Rozwój technologii, rosnące znaczenie zrównoważonego rozwoju oraz zmieniające się preferencje klientów to najważniejsze czynniki, które kształtują przyszłość handlu detalicznego. Prezentujemy główne trendy, wyzwania i możliwości, które mogą wpłynąć na branżę w 2025 roku.
02.01.2025
Sklepy Sinsay w parkach handlowych w Świdnicy i Zamieniu to kolejne ukończone projekty Ergo Store. Przeczytaj wpis i zobacz efekt naszej pracy!✅