wyszukaj po tagach
28.04.2022
Wracamy do współpracy z marką GANT. Nasz ostatni projekt dla tego amerykańsko-szwedzkiego producenta to sklep w centrum outletowym Roppenheim we Francji.
21.04.2022
Od początku nowego roku Ergo Store ma ręce pełne roboty! Tylko w lutym wyprodukowaliśmy trzynaście sklepów typu SIS dla marki Dockers. Wszystkie oferują wyłącznie damski asortyment amerykańskiego producenta.
14.04.2022
Convenience store to anglojęzyczny termin mający swoje korzenie w USA i oznaczający mały sklep, położony w dzielnicach mieszkaniowych miast oraz często odwiedzanych punktach, handlujący głównie towarami na bieżące potrzeby. To handel wygodny dla klientów, łatwo dostępny, dobrze zorganizowany.
07.04.2022
Po raz kolejny pracowaliśmy dla amerykańskiej marki Dockers w Madrycie. Nowy sklep przygotowaliśmy przy popularnej ulicy Fuencarral.
30.03.2022
Mężczyźni idą na zakupy z określonym celem, sprawdzają gdzie mogą go zrealizować i wykonują konkretny plan. Badania potwierdzają, że mężczyźni reagują zdecydowanie częściej na proste i jasne komunikaty oraz podejmują szybkie decyzje.
23.03.2022
LPP to nasz długoletni klient, z którym pracowaliśmy już w wielu krajach. Tym razem po trzyletniej przerwie wróciliśmy do produkcji sklepów LPP w Bośni i Hercegowinie, gdzie przygotowaliśmy dwa nowe salony marki Sinsay.
16.03.2022
Jedną z naszych pierwszych produkcji w 2022 roku było przygotowanie dla marki More & More nowej przestrzeni handlowej. Tym razem wyprodukowaliśmy sklep typu SIS w Niemczech. To już nasz kolejny projekt w tym kraju.
09.03.2022
Za nami kolejne produkcje dla amerykańskiego brandu Dockers. Tym razem przygotowaliśmy cztery sklepy typu SIS w Hiszpanii.
02.03.2022
Pandemia znacząco wpłynęła na obecny kształt handlu, zmienił się on w dynamicznym tempie i wszystko wskazuje, że rewolucja nie dobiegła jeszcze końca.
23.02.2022
Dla grupy LPP produkujemy dużo nowych sklepów dla wszystkich marek z portfolio - Reserved, Sinsay, Mohito, House czy Cropp. Tym razem przygotowaliśmy salon Sinsay w Zagrzebiu.
16.02.2022
Aby odpowiednio zagospodarować przestrzeń sklepu dla dzieci musimy wziąć pod uwagę nie tylko wielkości towarów ale również ich kategorię i to do jakiej grupy wiekowej są skierowane. Jedna przestrzeń ma przekonać do zakupów małe dzieci, nastolatków a także ich rodziców.