Koniec 2017 roku przyniósł kolejny projekt Ergo Store w Rosji. Tym razem była to produkcja pięciu salonów marek z grupy LPP w Rostowie nad Donem.
Wszystkie sklepy zlokalizowane są w galerii handlowej Gorizont. Obiekt znajdziemy w centrum położonego w południowej części Rosji, miasta, w bliskim sąsiedztwie parku wodnego H2O. Powierzchnia rozbudowywanego cały czas centrum to 160 tys. m kw. Wewnątrz znajdziemy sklepy wielu popularnych marek takich jak m.in. H&M, United Colors of Benetton, Calzedonia, Pandora, Mango, Bershka czy Lacoste. Teraz dołączy do nich pięć sklepów marek z grupy LPP – Reserved, Cropp, House, Sinsay i Mohito. Największą powierzchnię – 1930 m kw. zajmie salon flagowej marki, Reserved. Powierzchnia pozostałych sklepów waha się między 413 a 523 m kw.
Przedsięwzięcie było sporym wyzwaniem nie tylko produkcyjnym (dostawa i montaż mebli do pięciu sklepów w tym samym terminie), ale także logistycznym. Do transportu mebli zostało wykorzystanych 17 tirów, które przewiozły je w ciągu dwóch tygodni. Montaż we wszystkich sklepach odbył się w połowie grudnia 2017 r.
Przypomnijmy, że rok 2017 był czasem intensywnej pracy Ergo Store w Rosji. Wspierając międzynarodową ekspansję naszego stałego klienta, grupy LPP, przeprowadziliśmy produkcje w takich miastach jak Moskwa (salony Reserved oraz Mohito), Sankt Petersburg (salon marki House), Jekaterynburg (Reserved) oraz Tuła (Reserved). O kolejnych projektach będziemy informować.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.