28.12.2017

Pięć sklepów grupy LPP w Rostowie kolejną realizacją Ergo Store w Rosji

Koniec 2017 roku przyniósł kolejny projekt Ergo Store w Rosji. Tym razem była to produkcja pięciu salonów marek z grupy LPP w Rostowie nad Donem.

Wszystkie sklepy zlokalizowane są w galerii handlowej Gorizont. Obiekt znajdziemy w centrum położonego w południowej części Rosji, miasta, w bliskim sąsiedztwie parku wodnego H2O.  Powierzchnia rozbudowywanego cały czas centrum to 160 tys. m kw. Wewnątrz znajdziemy sklepy wielu popularnych marek takich jak m.in. H&M, United Colors of Benetton, Calzedonia, Pandora, Mango, Bershka czy Lacoste. Teraz dołączy do nich pięć sklepów marek z grupy LPP – Reserved, Cropp, House, Sinsay i Mohito. Największą powierzchnię – 1930 m kw. zajmie salon flagowej marki, Reserved. Powierzchnia pozostałych sklepów waha się między 413 a 523 m kw.

Ergo Store było odpowiedzialne za zabudowę sklepów, wykonanie i transport mebli oraz montaż

Przedsięwzięcie było sporym wyzwaniem nie tylko produkcyjnym (dostawa i montaż mebli do pięciu sklepów w tym samym terminie), ale także logistycznym. Do transportu mebli zostało wykorzystanych 17 tirów, które przewiozły je w ciągu dwóch tygodni. Montaż we wszystkich sklepach odbył się w połowie grudnia 2017 r.

Przypomnijmy, że rok 2017 był czasem intensywnej pracy Ergo Store w Rosji.  Wspierając międzynarodową ekspansję naszego stałego klienta, grupy LPP, przeprowadziliśmy produkcje w takich miastach jak Moskwa (salony Reserved oraz Mohito), Sankt Petersburg (salon marki House), Jekaterynburg (Reserved) oraz Tuła (Reserved). O kolejnych projektach będziemy informować.

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testMeble multisensoryczne - dotyk, zapach i dźwięk w elementach wyposażenia sklepów
    zobacz więcej

    29.05.2025

    Meble multisensoryczne – dotyk, zapach i dźwięk w elementach wyposażenia sklepów

    Sklep stacjonarny powinien zapewnić dziś bogate doświadczenie zakupowe, wykraczające poza zwyczajny kontakt z produktami. W takim sklepie meble przestają być jedynie funkcjonalnymi elementami ekspozycji - stają się multisensorycznymi punktami kontaktu z marką, angażującymi wszystkie zmysły klientów.

    testSklep jako przestrzeń społeczna: meble wspierające interakcje i budowanie społeczności
    zobacz więcej

    22.05.2025

    Sklep jako przestrzeń społeczna: meble wspierające interakcje i budowanie społeczności

    W erze popularności zakupów online, fizyczne sklepy przechodzą zmiany. Jednym z kierunków jest ewolucja w kierunku przestrzeni społecznych, gdzie klienci mogą się spotykać i nawiązywać relacje. Ten trend wymaga zupełnie nowego podejścia do projektowania mebli sklepowych i elementów wyposażenia.

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków