W listopadzie 2017 r. ekipa Ergo Store powróciła do Rosji z nowym projektem dla grupy LPP. Tym razem wyprodukowaliśmy salon Reserved w centrum handlowym Maksi w mieście Tuła.
Tuła położona jest w europejskiej części Rosji w podmoskiewskim zagłębiu węglowym, miasto liczy ok. 470 tys. mieszkańców. W centrum handlowym Maksi znajdziemy sklepy ponad 180 marek, wśród nich m.in. H&M, New Yorker czy Love Republic. Nowo otwarty salon Reserved liczy 1 800 m kw. Dla naszego klienta wykonaliśmy prace produkcyjne, obejmujące zabudowę salonu, przygotowanie mebli wolnostojących oraz elementów wyposażenia, odpowiadaliśmy również za transport mebli. Salon w mieście Tuła to nasza kolejna produkcja dla grupy LPP w Rosji. Dla naszego stałego klienta mieliśmy już w tym roku okazję przygotować sklepy w takich miastach jak Moskwa, a także Sankt Petersburg i Jekaterynburg.
Równolegle z projektem w Rosji, przygotowywaliśmy w listopadzie dwa nowe polskie salony Reserved. Pierwszy z nich zlokalizowany jest w Centrum Handlowym Galaxy w Szczecinie. Sklep liczy 2 600 m kw. powierzchni i został otwarty w połowie listopada. Ekipa Ergo Store była odpowiedzialna za zabudowę salonu, wykonanie mebli oraz montaż. Galaxy to największe centrum handlowo-rozrywkowe w Szczecinie. Salon Reserved znajdziemy w nowo otwartej części centrum, w której mieści się 50 nowych sklepów i kawiarni, a także centrum fitness.
Salon Reserved w Oławie zostanie otwarty 29 listopada. Zakres prac Ergo Store był podobny jak w Szczecinie. Liczący 1 700 m kw. sklep będzie zlokalizowany w Centrum Handlowym Quick Park – pierwszej nowoczesnej galerii handlowej w mieście . Wewnątrz znajdziemy ponad 30 sklepów, w tym również salony trzech innych marek z grupy LPP – House, Cropp i Sinsay.
Będziemy na bieżąco informować o naszych kolejnych projektach dla LPP.
12.09.2024
Dubrownik - jedno z najpiękniejszych miast w Europie i nowy sklep Mohito - najbardziej kobiecej marki w portfolio grupy LPP. Latem 2024 r. wyprodukowaliśmy dla trójmiejskiej firmy kolejny sklep w Chorwacji.
05.09.2024
Oświetlenie odgrywa ważną rolę w budowaniu atmosfery przestrzeni komercyjnych, wpływając nie tylko na wygląd wnętrz, ale także na samopoczucie klientów i pracowników.
Na konkretne rozwiązania oświetleniowe wpływają dziś trendy takie jak zrównoważony rozwój, ekspansja technologii i personalizacja.