Białoruś to kolejny kraj, w którym mieliśmy przyjemność wyprodukować sklepy dla naszego stałego klienta, grupy LPP. Przygotowane przez Ergo Store salony Cropp i House znajdziemy w centrum handlowym Palazzo w stolicy kraju, Mińsku.
Palazzo to nowoczesny kompleks handlowo-rozrywkowy o łącznej powierzchni prawie 95 tys. m kw. To drugi pod względem wielkości tego typu obiekt w kraju. Otwarte w kwietniu 2018 r. centrum miało przyczynić się do budowy wizerunku Mińska jako nowoczesnego i żywego miasta i tym samym zerwania z obrazem miejsca archaicznego, pełnego przestarzałych obiektów handlowych.
Wśród ok. 150 sklepów obecnych w Palazzo, znajdziemy wiele popularnych marek odzieżowych, w tym dwa inne brandy LPP – Reserved i Mohito, a także m.in. H&M, Big Star czy polskiego producenta obuwia, Ryłko.
Przygotowane przez nas Sklepy Cropp i House zostaną otwarte dla klientów centrum Palazzo 18 czerwca. Zakres prac Ergo Store obejmował produkcję mebli sklepowych oraz ich transport. W przypadku marki House, również montaż mebli i elementów wyposażenia, który przeprowadziliśmy pomiędzy 14 kwietnia a 3 maja 2021 r.
Powierzchnia nowo otwartych sklepów wynosi odpowiednio 467 i 462 m kw.
Grupa LPP jest obecna na Białorusi od 2017 r. Marki odzieżowe trójmiejskiej firmy są dobrze znane Białorusinom, a sklepy cieszą się dużym zainteresowaniem kupujących.
Ergo Store od lat wspiera ekspansję LPP w Europie Środkowej i Wschodniej. Regularnie produkujemy nowe sklepy wszystkich marek grupy w Rosji. I tak, w ostatnim czasie przygotowaliśmy m.in. nowy salon Sinsay w Moskwie, sklep Cropp w Togliatti oraz Sankt-Petersburgu czy salony Sinsay w Woroneżu i Niżniewartowsku. Dla grupy LPP pracowaliśmy też w takich krajach regionu CEE jak Rumunia, Czechy, Słowacja i Węgry.
W naszym portfolio znajdziemy też produkcje dla LPP wykonane na zachodzie i południu Europy, w tym w takich krajach jak Niemcy, Serbia, czy Bośnia i Hercegowina.
25.04.2024
Lista naszych projektów dla marki Dockers datowanych na 2024 r. powiększyła się o salon w centrum handlowym BAB2 we francuskim Anglet.
18.04.2024
Sklepy stacjonarne to dla marek zajmujących się e-commerce sposób na zwiększenie rozpoznawalności, a także możliwość zaoferowania bogatszego doświadczenia zakupowego w ramach sprzedaży wielokanałowej - omnichannel.