Bośnia i Hercegowina to ostatnio lokalizacja, która pojawia się bardzo często na mapie naszych produkcji dla grupy LPP. Tym razem nie było inaczej, jeszcze pod koniec 2022 roku wyprodukowaliśmy sklep Sinsay w mieście Brčko.
Najważniejszą kwestią podczas planowania nowego punktu sprzedaży jest lokalizacja. W przypadku tzw. „sieciówek” nie jest ona przypadkowa, jej wybór podyktowany jest analizą pobliskiego otoczenia – np. ile mieszkańców liczy miasto, czy jest to miasto turystyczne, czy w pobliżu znajdują się sklepy z podobnym asortymentem, jakie jest zapotrzebowanie konsumentów z najbliższej okolicy itd.
Nowy sklep Sinsay znajduje się w mieście Brčko w parku handlowym City Park Brcko. To duży obiekt, w którym znajdziemy sklepy różnych znanych marek (głównie „sieciówek”), takich jak Deichmann, New Yorker, DeFacto i innych. Parki handlowe znane są z tego, że w jednym miejscu kumulują przystępne cenowo sklepy z różnym asortymentem. Z tego powodu są licznie odwiedzane przez konsumentów.
Brčko to miasto położone w północnej Bośni i Hercegowinie, stanowi ośrodek przemysłu i handlu. Brčko, formalnie wchodzące w skład Bośni i Hercegowiny, jest faktycznie państwem w państwie. Dystrykt Brčko oficjalnie stanowi część Republiki Serbskiej oraz Federacji Bośni i Hercegowiny, ale władze tych terytoriów nie sprawują nad nim kontroli. Skład ludnościowy to 40% Serbów, 39% Bośniaków oraz 20% Chorwatów.
W Brčko znajduje się tylko jeden sklep Sinsay, czas pokaże czy trafi do gustu miejscowych klientów.
Marka Sinsay ma ustalony jeden wzór wyglądu sklepu stacjonarnego – tzw. koncept. Punkt sprzedaży sieciowej marki handlowej wygląda na całym świecie tak samo – klient musi czuć się komfortowo i znać schemat sklepu gdziekolwiek się znajduje. Ma rozpoznać sklep z daleka a wchodząc tam nie musi tracić czasu na zorientowanie się w przestrzeni i naukę nowych zachowań zakupowych. Ponadto sklep stacjonarny to wizytówka marki, która powinna być spójna z wizerunkiem brandu.
Nowy sklep Sinsay w Bośni i Hercegowinie został przygotowany według standardowego projektu – króluje tam minimalizm, biel, światła led oraz nowoczesne meble ekspozycyjne. Sklep ma aż 1 253 m kw powierzchni. W zakres prac Ergo Store wchodziła produkcja wyposażenia, transport oraz montaż. Prace trwały od 24 do 30 października 2022 roku, a oficjalne otwarcie odbyło się 8 grudnia 2022 roku.
Jak możemy przeczytać w wielu raportach, duże marki planują zwiększać liczbę swoich sklepów stacjonarnych na całym świecie. Taką tendencję możecie również zaobserwować w naszych artykułach dotyczących współpracy z polskim gigantem odzieżowym LPP. Wspólnie realizujemy coraz więcej nowych punktów handlowych w Polsce oraz za granicą.
W ostatnim czasie przygotowaliśmy m.in. sklep Cropp i House oraz cztery sklepy Sinsay w Bośni i Hercegowinie, dwa nowe sklepy Sinsay w Belgradzie i wiele innych, o których przeczytacie na naszym blogu. Zapraszamy do współpracy!
Foto: Facebook City Park Brcko / mat. własne
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.