Home » Blog » Spójrz shopfitterowi w oczy i wybierz najlepszego

10.02.2017

Spójrz shopfitterowi w oczy i wybierz najlepszego

Zarządzanie wizerunkiem marki poprzez wyposażenie salonów handlowych to zadanie wymagające wiedzy i doświadczenia. Żeby ominąć niepotrzebne problemy, najlepiej skonsultować się z dobrym shopfitterem już na samym początku projektu. Jak poznać najlepszych w swoim fachu? Stawiając na bezpośrednią rozmowę!

Komunikacja bez niepotrzebnych pośredników pozwala na lepszą ocenę kompetencji naszych przyszłych współpracowników. Na co powinniśmy zwrócić uwagę, decydując się na bezpośrednie negocjacje z shopfitterem?

  • Portfolio ma znaczenie. Nawet jeśli firma, z którą zamierzamy podjąć współpracę posiada bogaty dorobek, ale nie ma zbyt dużego doświadczenia w produkcji wyposażenia sklepu  z naszej branży, może mieć trudności z rozpoznaniem specyfiki i wymagań. Warto więc upewnić się, że powierzamy realizację naszego salonu handlowego firmie, która zjadła przysłowiowe zęby na bliskich nam zagadnieniach.
  • Dobra firma zajmująca się wyposażeniem sklepu zawsze wyznaczy opiekuna projektu, który skupi się na twoich potrzebach. Wszystko będzie gotowe na czas i zgodnie z zaplanowanym budżetem.
  • Choć brzmi to jak banał, trzeba o tym przypomnieć: dobry shopffiter to ten, który szybko rozwiąże twoje problemy. A tych z pewnością podczas realizacji projektu nie braknie. Ponadto, jeśli w proces produkcji wyposażenia zaangażowanych jest zbyt wielu pośredników, problemy komunikacyjne mogą pojawić się w najmniej spodziewanych momentach. Szybkość reakcji i brak niepotrzebnych pośredników w komunikacji są kluczowe.
  • Cykliczne informowanie o stanie realizacji projektu to ważna kwestia. Zamawiający nie musi być wtajemniczony w każdy detal realizacji. Musi jednak otrzymywać solidną wiedzę o tym, jak przebiega projektowanie i produkcja zadania, które powierzył w ręce shopfittera. Nie ma zbędnych  pytań – dobry shopfitter zadba o to, żeby klient otrzymywał cykliczne raporty z przebiegu prac.

Firma Ergo Store dba o wysoki standard komunikacji z klientami. Oferujemy kompleksowe, nowoczesne rozwiązania, które mogą skutecznie wspierać sprzedaż i wizerunek marki. Dzięki rozwiniętemu zapleczu organizacyjnemu oraz doświadczonemu zespołowi projektantów, inżynierów i konstruktorów Ergo Store może podjąć się także innych zadań w zakresie projektowania i wyposażenia dowolnej przestrzeni handlowej.

Czytaj również

Jak zmieniają się współczesne ulice handlowe?
zobacz więcej

16.10.2019

Jak zmieniają się współczesne ulice handlowe?

Zmiany we współczesnym handlu związane z dynamicznym rozwojem sprzedaży internetowej wpływają nie tylko kształt współczesnych centrów handlowych,  ale powodują także ewolucję ulic handlowych, zlokalizowanych w centrach dużych miast.

Kolejny sklep Dockersa we Francji przygotowany przez Ergo Store
zobacz więcej

09.10.2019

Kolejny sklep Dockersa we Francji przygotowany przez Ergo Store

Za nami kolejna produkcja w kraju nad Sekwaną dla marki z portfolio grupy Levi Strauss. Wyprodukowany przez Ergo Store sklep znajdziemy w miejscowości Rosny-sous-Bois pod Paryżem.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.