10.07.2017

Trzy zasady, które warto znać zatrudniając firmę shopfitterską

Podjęcie decyzji o zatrudnieniu firmy zajmującej się produkcją wyposażenia sklepowego to pierwszy krok do stworzenia sklepu o przemyślanym wnętrzu. Dlatego wybór dobrego wykonawcy ma kluczową wagę. Podpowiadamy, jak zatrudnić sprawdzoną ekipę shopfitterską.

Trzy zasady wyboru odpowiedniego shopfittera

Na naszym blogu poruszamy często kwestie, na które warto zwrócić uwagę projektując lub odświeżając wnętrze salonu handlowego. Pisaliśmy m.in. o tym, jak wykorzystać visual merchandising, o roli manekinów w wystroju sklepu oraz o tym, jakie techniki wykorzystują centra handlowe przyciągnięcie klienta. Jeśli jednak jesteśmy dopiero na początku drogi i podejmujemy decyzję o wyborze producenta i dostawcy wyposażenia sklepu, powinniśmy pamiętać o zweryfikowaniu kilku kwestii.

1.      Wybierz firmę, której powierzysz całość projektu

Produkcja salonu handlowego to wieloetapowe i niełatwe zadanie. Sposobem na zaoszczędzenie sobie niepotrzebnych nieporozumień i kłopotów jest wybranie jednej firmy, która będzie w stanie zrealizować całe przedsięwzięcie: od projektu i produkcji po dostawę i montaż. Dzięki temu, otrzymamy jednego opiekuna do całości projektu, z którym będziemy w ciągłym kontakcie. Śledząc postępy, będziemy mogli decydować o ewentualnych zmianach kontaktując się z jedną firmą.

2.      Poznaj opinie o firmie, z którą chcesz pracować

Pozory bywają mylące. Wrażenia, jakie wywołuje strona internetowa firmy czy miła rozmowa z jej przedstawicielem nie zawsze są zbieżne z recenzjami. Dlatego warto zasięgnąć opinii w środowisku i upewnić się, że producent wyposażenia sklepowego, któremu chcemy powierzyć nasz projekt, wykona go z należytą starannością. Warto również sprawdzić posiadane przez niego uprawnienia, stosowane technologie i zaplecze techniczne.

3.      Zatrudniaj tych, którzy mają portfolio odpowiadające profilowi twojej działalności

Jeśli chcemy otworzyć restaurację, firma shopfitterska specjalizująca się w produkcji przestrzeni biurowych może nie sprostać naszym oczekiwaniom. Dlatego warto wiedzieć, że producent, którego wybieramy zna specyfikę naszej branży i zwróci uwagę na to, co istotne. Jeśli pominiemy tę zasadę, może nas czekać duże rozczarowanie.

Firma Ergo Store nie tylko aranżuje, projektuje i produkuje systemy sklepowe. Zapewniamy również ich transport oraz montaż w dowolnym miejscu na terenie Polski, Unii Europejskiej, Rosji, Ukrainy i wybranych krajów w Azji. Zajmujemy się także całą logistyką, a całość projektu można śledzić i modyfikować na bieżąco za pomocą Smart Store – dostępnej 24 godziny na dobę i zaprojektowanej dla nas platformy online.

Jeśli nadal nie jesteś pewien, czym jest shopfitting i jak rolę odgrywa w budowaniu marki, koniecznie sprawdź nasz artykuł.

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testSześć trendów w handlu detalicznym na 2025 r.
    zobacz więcej

    09.01.2025

    Sześć trendów w handlu detalicznym na 2025 r.

    Rozwój technologii, rosnące znaczenie zrównoważonego rozwoju oraz zmieniające się preferencje klientów to najważniejsze czynniki, które kształtują przyszłość handlu detalicznego. Prezentujemy główne trendy, wyzwania i możliwości, które mogą wpłynąć na branżę w 2025 roku.

    testNowe produkcje Ergo Store dla grupy LPP w Polsce
    zobacz więcej

    02.01.2025

    Nowe produkcje Ergo Store dla grupy LPP w Polsce

    Sklepy Sinsay w parkach handlowych w Świdnicy i Zamieniu to kolejne ukończone projekty Ergo Store. Przeczytaj wpis i zobacz efekt naszej pracy!✅

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków