05.03.2020

Targi EuroShop 2020 pod znakiem zrównoważonego rozwoju i digitalizacji

Ergo Store po raz kolejny uczestniczyło w EuroShop – najważniejszych i największych targach branży retail na świecie.

Pomiędzy 16 a 20 lutego w halach Messe Düsseldorf zaprezentowało się 2,3 tys. wystawców z 57 krajów. 94 tys. gości przyjechało do Zagłębia Ruhry by zebrać informacje o najnowszych produktach, branżowych trendach i koncepcjach. Wymiana know-how i biznesowych kontaktów odbywała się na terenie 16 hal wystawienniczych.

„Cieszymy się, że EuroShop po raz kolejny okazał się najważniejszą platformą dla branży, najlepszym miejscem poznawania trendów, poszukiwania inspiracji, poszerzania sieci kontaktów oraz prowadzenia networkingu. Dziękujemy naszym wystawcom za lojalność oraz innowacyjne podejście w prezentowaniu swoich ofert” – podsumował tegoroczne Euroshop Erhard  Wienkamp, dyrektor zarządzający Messe Düsseldorf.

Odczuwamy dużą satysfakcję z faktu, że mogliśmy być częścią tak ważnego wydarzenia. To impreza, która wyznacza kierunek rozwoju branży na kolejne lata, pomaga w budowaniu wizerunku, a także zakreśla perspektywy biznesowe na najbliższy czas.

Ergo Store na targach EuroShop 2020

Nasze stoisko ulokowane było w tym roku w hali nr 12 i było oznaczone numerem A72. Zostało one zaprojektowane w minimalistycznym koncepcie i przygotowane z wykorzystaniem naturalnych materiałów. Nasze stoisko wpisało się tym samym w jeden z dominujących targowych trendów jakim było wykorzystanie naturalnych, ekologicznych materiałów do wyposażenia sklepu, zgodnie z duchem zero waste i potrzebą ograniczania negatywnego wpływu aktywności handlowej na środowisko.  Klienci oczekują dziś od sprzedawców i producentów zrównoważonych konceptów. Wielu wystawców wyszło naprzeciw tym oczekiwaniom. Targowi goście mogli więc zobaczyć konkretne rozwiązania przygotowane w duchu zrównoważonego rozwoju, takie jak wolnostojący, automatyczny dozownik do wielokrotnego napełniania butelek czy wieszaki na ubrania wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Ciekawie prezentowały się aranżacje wnętrz sklepowych wykorzystujące naturalne rośliny.

Targowi goście mogli odwiedzić nie tylko stoiska poszczególnych firm, ale również osiem scen, na których odbywały się prezentacje i panele dyskusyjne dotyczące różnych branżowych specjalności takich jak m.in. visual merchandising, retail marketing, omnichannel, czy technologia.

Skoro mowa o technologii, podobnie jak trzy lata temu, znalazła się ona w centrum zainteresowania. Nic dziwnego, wszak sukces handlu internetowego okazał się prawdziwym wyzwaniem dla stacjonarnych sprzedawców i był katalizatorem poważnych zmian jakościowych w tradycyjnym handlu.

Tegoroczne targi Euroshop przebiegły bez większych niespodzianek, przyniosły nam wiele cennych spotkań i rozmów. Kolejna edycja odbędzie się w tym samym miejscu w 2023 r. Z pewnością nas tam nie zabraknie.

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testJak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?
    zobacz więcej

    17.04.2025

    Jak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?

    Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.  

    testJak wybrać firmę do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku?
    zobacz więcej

    10.04.2025

    Jak wybrać firmę do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku?

    Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę. 

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków